На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
39 473.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ДК 021:2015 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдя (39263000-3 Папір А4 80 г/м2; 39263000-3 Папка-сегрегатор; 39263000-3 Дирокол; 39263000-3 Біндери; 39263000-3 Скоби для степлера; 39263000-3 Стікери клеючі; 39263000-3 Папка картонна на зав’язках (придбання канцелярського приладдя) згідно документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-03-001517-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 39 473.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 197.36 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 9 квітня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 12 квітня, 09:00 |
Дата останніх змін | 12 квітня, 09:03 |
39263000-3 Папір А4 80 г/м2 (придбання канцелярського приладдя). Папір офісний Формат: А4 Базова вага, г/м2 ISO 536 – 80,0 (+/-4) Товщина ISO 534 –µm –не менше 97 Непрозорість ISO 2471 –-90-93% Білизна CIE ISO 11475 –не менше 157 Яскравість (ISO 2470) – 97-110% Кількість аркушів в пачці: 500 шт Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.150 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39260000-2, Секційні лотки та канцелярське приладдя |
39263000-3 Папка-сегрегатор (придбання канцелярського приладдя). Ширина торця: не менше 70 мм Тип механізму:Арковий Змінний індекс на торці:Є Металева окантовка:Є Матеріал обкладинки:Картон Колір: різнокольорові (крім чорного) Фіксація обкладинки, отвір-захоплення і металева окантовка країв. Колір: зелений/бірюзовий. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.60 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39260000-2, Секційні лотки та канцелярське приладдя |
39263000-3 Дирокол (придбання канцелярського приладдя). Артикул: 3820-02-A або еквівалент Основа і всі робочі механізми – металеві. • Оснащений висувною обмежувальною лінійкою з точною шкалою форматів паперу. • З'ємний резервуар для конфетті. Прогумована підошва оберігає стіл від пордряпин Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.5 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39260000-2, Секційні лотки та канцелярське приладдя |
39263000-3 Біндери (придбання канцелярського приладдя). Axent 51 мм або еквівалент. Чорні (4405-A). Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.24 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39260000-2, Секційні лотки та канцелярське приладдя |
39263000-3 Біндери (придбання канцелярського приладдя). Axent 25 мм або еквівалент. Чорні (4405-A). Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.36 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39260000-2, Секційні лотки та канцелярське приладдя |
39263000-3 Скоби для степлера (придбання канцелярського приладдя). Розмір 24/6 скоби Buromax №24/6 1000 шт. (арт. BM.4402) або еквівалент. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.50 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39260000-2, Секційні лотки та канцелярське приладдя |
39263000-3 Скоби для степлера (придбання канцелярського приладдя). Розмір 10/15 Buromax або еквівалент. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.20 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39260000-2, Секційні лотки та канцелярське приладдя |
39263000-3 Стікери клеючі (придбання канцелярського приладдя). Бумага 75*75 Axent кл. 2414-12 або еквівалент яскраво-зелені або рожеві. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.50 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39260000-2, Секційні лотки та канцелярське приладдя |
39263000-3 Папка картонна на зав’язках (придбання канцелярського приладдя). Тип: папка картонна для документів з зав’язками; Тип матеріалу: картон; Товщина матеріалу: не менше 0,35 мм; Колір: світло сірий. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.120 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39260000-2, Секційні лотки та канцелярське приладдя |
Розрахунки за товар здійснюються в національній валюті України. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений товар в межах бюджетного фінансування на 2023 рік з відстрочкою платежу за поставлений товар згідно п.п. 4.2. Договору. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані (поставлені) товари здійснюється протягом десяти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, строк, встановлений п. 4.2. Договору вважається дотриманим, а грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно, що унеможливлює також застосування ст. 625 Цивільного кодексу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39833860 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Ім'я |
Стоцький Олег Леонідович |
Телефон | 380442530086 |
Ел. пошта | olegstotskij99@gmail.com |