На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
120 389 394.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-03-006911-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 15:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 120 389 394.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 квітня, 13:40 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 203 893.94 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 3 100 000.00 UAH |
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 01.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Код ЄДРПОУ | 34252469 |
---|---|
Поштова адреса | 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Романа Кармена, 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Микола Сергійович Тимофеєв |
Телефон | +380487289584 |
Ел. пошта | office_to@automagistral.com.ua |
без субпідрядників
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36432040 |
---|---|
Поштова адреса | 09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Шевченка, буд. 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Горбач Олексій Анатолійович |
Телефон | 380972820675 |
Ел. пошта | tag10@ukr.net |
Не вказується
Час публікації: 2024-04-29 16:27:29
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-30 16:27:29
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ПП "Ріалбуд" (далі - Учасник) щодо закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України) згідно ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (UA-2024-04-03-006911-a) 1. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції. 1.1. В підтвердження відомостей, викладених в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі Учасник не надав документи, які підтверджують право власності на вказану техніку/обладнання щодо: екскаватора одноковшевого, котка дорожнього самохiднього вібраційнього гладковальцевого, котка дорожнього самохiднього вібраційнього на пневмоколісному ходу та/або комбінованої дії, машин для ліквідації вибоїн струменевим методом на базі автомобіля, асфальтоукладальника на гусеничному ходу. 1.2. В наданій Учасником довідці для підтвердження наявності АБЗ, вид асфальтобетону не відповідає найменуванню основних матеріальних ресурсів відповідно до додатку 2 до тендерної документації. 1.3. Учасник не надав накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення та/або копію запису в трудовій книжці про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення стосовно працівників, які вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме стосовно: Сорокун Ігор Петрович, Гарбуз Михайло Олексійович, Татоян Гарнік Арташович. 1.4. Учасник не надав скан-копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці, виданих відповідним навчальним закладом на працівників Учасника та/або субпідрядника/співвиконавця, які будуть задіяні до надання послуг. 1.5. Учасником не надана фінансова звітність з документальним підтвердженням про надання цієї фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. 1.6. Учасник, згідно з вимогами тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», надав: довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), аналогічний виконаний договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг) ДК 021:2015: 63710000-9, копії документів, які згідно з будівельними нормами підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг), а саме – копії Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3, КБ-2в), підписані сторонами. Але всупереч вимогам тендерної документації, згідно з наданими Учасником документами – формами КБ-3, КБ-2в, неможливо перевірити, що сума виконання аналогічного договору відповідає інформації, зазначеній у інших підтверджуючих документах. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Підпункт 1.1 пункту 1 додатка1 до тендерної документації. 2.2. Підпункт 1.2 пункту 1 додатка1 до тендерної документації. 2.3. Підпункт 2.1 пункту 2 додатка1 до тендерної документації. 2.4. Підпункт 2.2 пункту 2 додатка1 до тендерної документації. 2.5. Підпункт 4.1 пункту 4 додатка1 до тендерної документації. 2.6. Підпункт 3.1.3 пункту 3 додатка1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Документ, який підтверджує право власності на вказану техніку/обладнання в підтвердження відомостей, викладених в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. 3.2. Для підтвердження наявності АБЗ, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену «Інформацію про наявність асфальтобетонного заводу» у повній відповідності за зазначеною формою. 3.3. Для підтвердження інформації про наявність достатньої кількості працівників, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення та/або копію запису в трудовій книжці про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення). 3.4. Учасник має надати скан-копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці, виданих відповідним навчальним закладом на працівників Учасника та/або субпідрядника/співвиконавця, які будуть задіяні до надання послуг. 3.5. Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1. Фінансову звітність за останній звітній період: 1.1. Баланс (Звіт про фінансовий стан); 1.2. Звіт про фінансові результати підприємства; 1.3. Звіт про рух грошових коштів; 1.4. Звіт про власний капітал; Або 1.5. звіт про фінансовий стан за останній звітній період (форма № 1м Баланс або форма № 1мс Баланс та форма № 2м Звіт про фінансові результати або форма № 2мс Звіт про фінансові результати). Надана фінансова звітність подається з документальним підтвердженням про надання цієї фінансової звітності до органів Державної податкової служби України та повинна підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 40% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 3.6. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). - Аналогічним буде вважатись повністю виконаний договір на виконання робіт та/або надання послуг з поточного середнього/поточного ремонтів/експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення, по якому виконувалися роботи та/або надавались послуги аналогічні предмету закупівлі. Аналогічний договір має бути укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (зі всіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємною його частиною); - копії документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг), а саме – копію(-ї) Довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3, КБ-2в), підписаної(-их) сторонами. Сума виконання має відповідати інформації, зазначеній у інших підтверджуючих документах.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 33658865 |
---|---|
Поштова адреса | 65009 , Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ГЕНУЕЗЬКА, будинок 1-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Іович Олег Олександрович |
Телефон | 0487847530 |
Ел. пошта | MAIADUDU33@GMAIL.COM |
не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41179608 |
---|---|
Поштова адреса | 69061, Україна, Запорізька область, Запорожье, с.Креміно |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Юлія Цинка |
Телефон | +380507178305 |
Ел. пошта | dor.rem2017@gmail.com |
Оплата виконаних робіт (послуг) проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за договором здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник може здійснювати попередню оплату робіт (послуг) у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування. Виконавець зобов’язується використати таку попередню оплату за цільовим призначенням протягом терміну, встановленого розпорядником коштів та погодженого Замовником.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42698149 |
Поштова адреса | 69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б |
Ім'я |
Наталія Шкода |
Телефон | 380972100950 |
Ел. пошта | dpmdzo-tdv@ukr.net |