На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту будівлі операторної з тепловим пунктом сміттєспалювальної установки адміністрації МП Південний (інв. № 8614) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м.Южне, вул. Берегова, 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 90 календарних днів з дати надання заявки Замовником, протягом 2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 650 000,00 грн. без ПДВ / 780 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.04.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-03-007233-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 квітня, 12:00 |
Дата останніх змін | 10 травня, 13:56 |
Очікувана вартість закупівлі | 650 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 квітня, 13:18 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 500.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з поточного ремонту будівлі операторної з тепловим пунктом сміттєспалювальної установки адміністрації МП Південний (інв.№8614)1 послуга Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Южне, вулиця Берегова, будинок 11 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРАД-СИСТЕМС» і, враховуючи: - усунення учасником невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 18.04.2024 ; - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, наступне: Учасником процедури закупівлі ТОВ «ГРАД-СИСТЕМС», при усунені невідповідностей, завантажено в електронну систему закупівель довідку Вих №2/04-24 від 18.04.2024р. «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» згідно підпункту 1.2.1. пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі- ТД). Згідно підпункту 1.2.3. пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 ТД, учасник повинен був надати оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії документів, які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників: бетоняра(ів) (2 розряду або вище), начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції тощо, а також інших працівників, зазначених у довідці (згідно вимог п.1.2.1. цієї частини ТД), які пропонуються для надання послуг, а саме: наказу/наказів про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової угоди з працівником. Проте, учасником процедури закупівлі ТОВ «ГРАД-СИСТЕМС», під час виправлення невідповідностей, щодо бетоняра Лещенко Олександра Вікторовича замість наказу про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової угоди з працівником надано договір підряду № 08/04-24 (цивільно правовий) від 08.04.2024, що не відповідає вимогам тендерної документації. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРАД-СИСТЕМС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту будівлі операторної з тепловим пунктом сміттєспалювальної установки адміністрації МП Південний (інв.№8614) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ «ГРАД-СИСТЕМС»: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (згідно з абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 22.04.2024 № 165, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГРАД-СИСТЕМС» на підставі того, що: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (згідно з абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРАД-СИСТЕМС».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРАД-СИСТЕМС» і, враховуючи: - усунення учасником невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 18.04.2024 ; - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, наступне: Учасником процедури закупівлі ТОВ «ГРАД-СИСТЕМС», при усунені невідповідностей, завантажено в електронну систему закупівель довідку Вих №2/04-24 від 18.04.2024р. «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» згідно підпункту 1.2.1. пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі- ТД). Згідно підпункту 1.2.3. пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 ТД, учасник повинен був надати оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії документів, які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників: бетоняра(ів) (2 розряду або вище), начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції тощо, а також інших працівників, зазначених у довідці (згідно вимог п.1.2.1. цієї частини ТД), які пропонуються для надання послуг, а саме: наказу/наказів про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової угоди з працівником. Проте, учасником процедури закупівлі ТОВ «ГРАД-СИСТЕМС», під час виправлення невідповідностей, щодо бетоняра Лещенко Олександра Вікторовича замість наказу про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової угоди з працівником надано договір підряду № 08/04-24 (цивільно правовий) від 08.04.2024, що не відповідає вимогам тендерної документації. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРАД-СИСТЕМС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту будівлі операторної з тепловим пунктом сміттєспалювальної установки адміністрації МП Південний (інв.№8614) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ «ГРАД-СИСТЕМС»: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (згідно з абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 22.04.2024 № 165, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГРАД-СИСТЕМС» на підставі того, що: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (згідно з абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРАД-СИСТЕМС».
Код ЄДРПОУ | 38911078 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Миколаївська область, Миколаїв |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Пермінова Оксана Іванівна |
Телефон | +380964076866 |
Ел. пошта | gradsystems2020@ukr.net |
не залучаються
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38847998 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Євген Двоєнкін |
Телефон | 380971417135 |
Ел. пошта | dekoder_office@ukr.net |
Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Лозовий Костянтин Костянтинович |
Телефон | 380487381710 |
Ел. пошта | Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua |