На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 629 729.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється: за кошти гранту, що надані відповідно до укладеної Грантової Угоди No 81298281 від 07.08.2023 між GIZ та Комунальним підприємством «Група впровадження проекту з енергоефективності в адміністративних і громадських будівлях м. Києва» з метою реалізації проекту «Підвищення стійкості київських лікарень» у рамках проекту GIZ «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні», міжнародної технічної допомоги, що фінансується Урядом Федеративної Республіки Німеччина через Федеральне Міністерство економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) і Державним секретаріатом з економічних питань Швейцарської Конфедерації (SECO) відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння між Київською міською державною адміністрацією та GIZ від 17.07.2023. Обсяг та місце виконання робіт відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування з схемами (технічні вимоги Додаток 4) місце: м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4-А. Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації. Строк виконання робіт до 10.07.2024
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-03-012309-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 629 729.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 квітня, 15:08 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 28 149.00 UAH з ПДВ |
---|
Реконструкція системи внутрішнього електропостачання Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),вул. Професора Підвисоцького, 4-А, шляхом встановлення автономних сонячних електростанцій загальною потужністю 100 кВт та стенду on-line моніторингу в лікарні1 робота Адреса поставки: 01103, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4-А Строк: до 10.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; - Найменування робіт і витрат та кількість обсягів у складі пропозиції Учасника не відповідають Відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування (п. 1.2.3 ч.1 «Загальні вимоги» Додаток 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації) - Учасник не надав пояснювальну записку з розділу «Договірна ціна» відповідно до вимог п. 1.2.3 ч.1 «Загальні вимоги» Додатку Технічні вимоги
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; - Найменування робіт і витрат та кількість обсягів у складі пропозиції Учасника не відповідають Відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування (п. 1.2.3 ч.1 «Загальні вимоги» Додаток 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації) - Учасник не надав пояснювальну записку з розділу «Договірна ціна» відповідно до вимог п. 1.2.3 ч.1 «Загальні вимоги» Додатку Технічні вимоги
Код ЄДРПОУ | 44476652 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Полтавська, будинок 10, офіс 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тигран Бабаян |
Телефон | +380638664939 |
Ел. пошта | keirua@ukr.net |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; - В таблиці відповідності запропонованого обладнання Учасником зазначено обладнання (сонячна панель Jinko Solar 580 Вт), що не відповідає пропозиції Учасника сформованої у локальних кошторисах до договірної ціни (на будівельні роботи та придбання устаткування); (п. 1.2.3 ч.1 «Загальні вимоги», п.3. Відомості про застосування основного обладнання, Додаток 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації) - У локальних кошторисах до договірної ціни (на будівельні роботи та на придбання устаткування), відсутнє обладнання, яке Учасник надав як еквівалент відповідно до таблиці відповідності запропонованого обладнання (сонячна панель Jinko Solar 580 Вт); (п. 1.2.3 ч.1 «Загальні вимоги», п.3. Відомості про застосування основного обладнання, Додаток 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації) - Вид договірної ціни, що пропонується Учасником - «тверда» не відповідає вимогам Замовника. (п. 1.2.3 ч.1 «Загальні вимоги» Додаток 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; - В таблиці відповідності запропонованого обладнання Учасником зазначено обладнання (сонячна панель Jinko Solar 580 Вт), що не відповідає пропозиції Учасника сформованої у локальних кошторисах до договірної ціни (на будівельні роботи та придбання устаткування); (п. 1.2.3 ч.1 «Загальні вимоги», п.3. Відомості про застосування основного обладнання, Додаток 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації) - У локальних кошторисах до договірної ціни (на будівельні роботи та на придбання устаткування), відсутнє обладнання, яке Учасник надав як еквівалент відповідно до таблиці відповідності запропонованого обладнання (сонячна панель Jinko Solar 580 Вт); (п. 1.2.3 ч.1 «Загальні вимоги», п.3. Відомості про застосування основного обладнання, Додаток 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації) - Вид договірної ціни, що пропонується Учасником - «тверда» не відповідає вимогам Замовника. (п. 1.2.3 ч.1 «Загальні вимоги» Додаток 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації)
Код ЄДРПОУ | 43699557 |
---|---|
Поштова адреса | 79041, Україна, Львівська область, місто Львів, Залізничний район ВУЛИЦЯ ГОРОДОЦЬКА будинок 140 квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дадашева Раміна |
Телефон | +380961863653,+380731794149 |
Ел. пошта | info@teplocel.com.ua |
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 50% від суми Договору на період виконання робіт згідно Календарного плану виконання робіт та умов Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25772436 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а |
Ім'я |
Валентина Скляренко |
Телефон | +380442345410,+380442345427 |
Ел. пошта | sklyar-min@i.ua |