На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 800 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт харчоблоку із заміною інженерних мереж ЗЗСО №75 за адресою: м. Київ, пров.Бутишев, 11) згідно документації. Необхідність в проведенні поточного ремонту в приміщеннях харчоблоку та підсобних, санітарно-гігієнічних, виникла у зв’язку фізичним зносом інжерних мереж, підлоги, пошкодженням оздоблення стін та стелі, вентиляції. При проведенні поточних ремонтних робіт Виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-04-008619-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 квітня, 09:00 |
Дата останніх змін | 24 квітня, 16:10 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 800 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 14 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт харчоблоку із заміною інженерних мереж ЗЗСО №75 за адресою: м. Київ, пров.Бутишев, 11 (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 2484620816 |
---|---|
Поштова адреса | 03062, Україна, м. Київ, вул. Червонозаводська, буд. 5, кв. 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Жовтяк Ігор |
Телефон | 380675025706 |
Ел. пошта | jovtyak@ukr.net |
до надання послуги субпідрядники/співвиконавці не залучаються
Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником у безготівковому порядку у національній грошовій одиниці України за рахунок коштів місцевого бюджету. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється 60 (шестидесяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, а строки, передбачені п. 3.1. Договору, вважаються дотриманими та грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39833860 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Ім'я |
Філіц Людмила Олегівна |
Телефон | 380442530086 |
Ел. пошта | tender.osvita@ukr.net |