На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
589 588.00 UAH
Замовник
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
Скасовано
21 квітня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 21 квітня, 00:01
Опис
Під час проведення закупівлі встановлено, що в оголошенні про проведення закупівлі (Опис окремої частини або частин предмета закупівлі ) та тендерній документації( додаток А) помилково було зазначено закупівлю картону палітурного із зазначенням технічних параметрів, які не відповідають вимогам замовника. Водночас, ця номенклатурна позиція передбачена планом закупівлі як картон поліграфічний , але з технічними параметрами, які відрізняються від вказаних в тендерній документації. Таким чином, вищевикладений факт розцінюється як відсутність потреби в закупівлі картону палітурного, що попередньо був заявлений замовником в тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-08-008305-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 квітня, 14:00 |
Дата останніх змін | 21 квітня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 589 588.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 947.94 UAH без ПДВ |
---|
Картон палітурний А-ПС-2.75-640x9003960 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22990000-6, Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей |
Папір газетний А-Р-45 г/м2 - ширина рулону 840 мм - діаметр рулону 850 мм - діаметр гільзи 70 мм10.6 тонна Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22990000-6, Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей |
Папір газетний А-Л-45 г/м2 - формат 297х420 мм - 500 аркушів100 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22990000-6, Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей |
Для контрагентів-платників ПДВ – Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 календарний з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ Для контрагентів, які не є платниками ПДВ - Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. ( Детальніше – розділ 7 Додатку 7 «Проєкт договору»)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081237 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Губаренко Вікторія |
Телефон | 380567931985 |
Ел. пошта | v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |