На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 731 916.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-09-012214-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 08:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 731 916.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 квітня, 15:54 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 37 319.16 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Капітальний ремонт приміщення ІТТ № 6 ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Героїв України, 74, м. Благовіщенське1 робота Адреса поставки: 26400, Україна, Кіровоградська область, м. Благовіщенське, вул. Героїв України, 74 Строк: до 30.09.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45430000-0, Покривання підлоги та стін |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 33863245 |
---|---|
Поштова адреса | 08292, Україна, Київська область, Бучанський р-н, місто Буча, вул.Жовтнева, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Владимир Демьяненко |
Телефон | +380994724480 |
Ел. пошта | pvpdvn33863245@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-30 16:01:28
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 16:01:28
Опис
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до вимог підпункту 1.1. Додатку 1 ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору: на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного(их) в довідці договору (договорів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та Акт(и) приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником. Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено не відповідність, а саме Учасником надано довідку про досвід (вих. № 230424-10 від 23.04.2024) в якій зазначено 19-ть Договорів. Водночас на підтвердження даної інформації, яка зазначена в довідці, Учасником надано лише 5-ть договорів, а саме: Договір 270 від 09.03.20217; Договір № 22377 від 18.11.2022; Договір № UKR22_2001 від 26.12.2022; Договір № UKR23_0870 від 21.04.2023; Договір № UKR23_1244 від 06.07.2023. Учасником не виконано вимого підпункту 1.1. Додатку 1 ТД «…на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного(их) в довідці договору (договорів) з усіма додатками, зазначеними в договорі…». Перевіркою наданих Учасником 5-ти договорів встановлено наступні невідповідності, а саме: - Договір 270 від 09.03.20217 – учасником на підтвердження факту повного виконання умов Договору 270 від 09.03.20217 в складі тендерної пропозиції надано форму КБ-3 та форму КБ-2в на загальну суму 242906,96 грн. Загальна вартість вказаного договору складає 296750,00 грн.; - Договір № 22377 від 18.11.2022 – учасником на підтвердження факту повного виконання умов Договору № 22377 від 18.11.2022 в складі тендерної пропозиції надано форми КБ-2в загальною сумою 919066,00 грн., зокрема учасником надано лише одну форму КБ-3 на загальну суму 511559,14 грн.; - Договір № UKR22_2001 від 26.12.2022 – учасником на підтвердження факту повного виконання умов Договору № UKR22_2001 від 26.12.2022 в складі тендерної пропозиції надано форми КБ-2в загальною сумою 370000,00 грн., зокрема учасником не надано форму КБ-3. Окрім зазначеного, у наданому Договорі № UKR22_2001 від 26.12.2022 прихована (зарисована) загальна вартість договору, у зв’язку з чим не можливо здійснити перевірку факту повного виконання вказаного договору; - Договір № UKR23_1244 від 06.07.2023 – учасником на підтвердження факту повного виконання умов Договору № UKR23_1244 від 06.07.2023 в складі тендерної пропозиції надано форму КБ-3 та форму КБ-2в на загальну суму 943550,81 грн. Загальна вартість вказаного договору складає 871599,28 грн. Враховуючи вищезазначене Учасником не виконано вимоги підпункту 1.1. Додатку 1 ТД «…додатковими угодами/ договорами за наявності таких та Акт(и) приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником». Відповідно до вимог підпункту 1.2. Додатку 1 ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці 1.1. у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору, із зазначенням номеру, дати та суми укладення такого(-их) аналогічного(-их) договору(-ів)». Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено не відповідність, а саме Учасником не надано позитивний лист-відгук до Договору № UKR23_0870 від 21.04.2023 та Договору № UKR23_1244 від 06.07.2023. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідка в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази, обладнання, транспортних засобів, тощо, для забезпечення належного рівня виконання визначених робіт (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні): на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії або оригінали оборотно-сальдових відомостей (з ідентичним найменуванням матеріально-технічної бази, що зазначена в довідці), та/або договори купівлі-продажу, та/або договори оренди (строк оренди не менше, ніж до 31.12.2024), акти прийому-передачі обладнання, а також свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(них) засобу(-ів) (технічний(і) паспорт(а)) на т/з, які вказані в довідці. Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено не відповідність, а саме Учасником надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (вих. № 230424-1 від 23.04.2024). У вказаній довідці в пункті 1.4, 1.5, 1.6 та 1.8 зазначене обладнання (найменування) не відповідають ідентичному найменуванню матеріалів, які зазначені в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 за 23 квітня 2024 року, яку надано Учасником в складі тендерної пропозиції. Водночас Учасником не підтверджено наявність обладнання, а саме: ножі, сокири, рубанки в кількості 15 штук; бензиновий генератор в кількості 2 штук. Окрім зазначеного Учасник зазначив обладнання «Трамбівка Hyundai HPC 400w» в кількості 2 штук. Відповідно до оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 за 23 квітня 2024 року Учасник має лише одну Трамбівку Hyundai HPC 400w. Відповідно до вимог Додатку 2 ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати кошторисну документацію, яка має бути розроблена відповідно до положень кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, в програмному комплексі АВК-5 (останньої версії), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірної ціни; - Дефектного акту; - Локальних кошторисів; - Підсумкової відомості ресурсів; - Пояснювальної записки; - Розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису; - Розрахунків №№ 1 - 4. Прямих витрат і загальновиробничих витрат; - Кошторисного розрахунку; - Переліку основних матеріальних ресурсів. Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено не відповідність, а саме Учасником надано наступні документи: Договірної ціни; Дефектного акту; Локальних кошторисів; Підсумкової відомості ресурсів; Пояснювальної записки; Розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису; Розрахунків №№ 1 - 4. Прямих витрат і загальновиробничих витрат; Кошторисного розрахунку. Вказані документи не містять підписи та печатки сертифікованого інженера-проектувальника. Окрім зазначеного Учасником не надано в складі тендерної документації Перелік основних матеріальних ресурсів. Окрім зазначених документів Учасником також необхідно надати, оригінали або завірені належним чином копії діючої ліцензії або діючого документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України (субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) у разі їх залучення). У разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню або отримання відповідних дозволів (декларацій) такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу (субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) у разі їх залучення). Учасником в складі тендерної пропозиції надано ліцензію № 27-Л від 25 липня 2016 року. Строк дії вказаної ліцензії завершився 25 липня 2021 року. Для усунення зазначеної невідповідності у строк, визначений Особливостями, Учаснику необхідно: - на підтвердження факту повного виконання умов Договору 270 від 09.03.20217 надати форми КБ-3 та форми КБ-2в та у разі якщо вартість договору зменшувалась, надати відповідну Додаткову угоду на зменшення вартості по договору; - на підтвердження факту повного виконання умов Договору № 22377 від 18.11.2022 надати форми КБ-3; - на підтвердження факту повного виконання умов Договору № UKR22_2001 від 26.12.2022 надати форми КБ-3; - надати Договір № UKR22_2001 від 26.12.2022 у якому буде відображена загальна вартість договору; - надати відповідну додаткову угоду до Договору № UKR23_1244 від 06.07.2023 на зміну (збільшення) загальної вартості договору відповідно до наданих форм КБ-3 та КБ-2в; - надати позитивний лист-відгук до Договору № UKR23_0870 від 21.04.2023; - надати позитивний лист-відгук до Договору № UKR23_1244 від 06.07.2023; - надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у якій зазначити в пункті 1.4, 1.5, 1.6 та 1.8 обладнання (найменування) які відповідають ідентичному найменуванню матеріалів зазначених в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 за 23 квітня 2024 року; - надати відповідні документи, які підтверджують наявність обладнання, а саме: ножі, сокири, рубанки в кількості 15 штук; бензиновий генератор в кількості 2 штук; трамбівка Hyundai HPC 400w в кількості 2 штук; - надати Договірну ціну, Дефектний акт, Локальний кошторис, Підсумкову відомость ресурсів, Пояснювальну записку, Розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису, Розрахунки №№ 1 - 4. Прямих витрат і загальновиробничих витрат, Кошторисний розрахунок, Перелік основних матеріальних ресурсів.Вказані документи повинні містити підпис та печатку сертифікованого інженера-проектувальника; - надати, оригінали або завірені належним чином копії діючої ліцензії або діючого документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України (субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) у разі їх залучення). У разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню або отримання відповідних дозволів (декларацій) такий надати лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначити законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу; - надати завірені належним чином копії або оригінали Договорів, які вказані в довідці про досвід (вих. № 230424-10 від 23.04.2024) окрім Договір 270 від 09.03.20217; Договір № 22377 від 18.11.2022; Договір № UKR23_0870 від 21.04.2023; Договір № UKR23_1244 від 06.07.2023, з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та Акт(и) приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44375699 |
---|---|
Поштова адреса | 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул.Шевченка, будинок 50/40, квартира 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Фісенко Віталій Вікторович |
Телефон | +380665977510 |
Ел. пошта | andrey.invar@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2023609162 |
---|---|
Поштова адреса | 26400, Україна, Кіровоградська область, Благовіщенський район, місто Благовіщенське ВУЛ. ГАГАРІНА буд. 23 кв. 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бендяк Софія Олександрівна |
Телефон | +380976975271 |
Ел. пошта | sveta19972008@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3420210053 |
---|---|
Поштова адреса | 26300, Україна, Кіровоградська область, Гайворонський район, місто Гайворон, ВУЛИЦЯ ЗАЛІЗНИЧНА, будинок 97 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Бень |
Телефон | +380661687290 |
Ел. пошта | benj.sergei@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41464974 |
---|---|
Поштова адреса | 25019, Україна, Кіровоградська область, Кіровоградський район, село Сонячне, ВУЛИЦЯ ГОРІХОВА, будинок 49 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Годунко |
Телефон | +380960663333 |
Ел. пошта | megabud.bk.ua@gmail.com |
Розрахунки за фактично виконані Роботи мають бути проведені Замовником в безготівковій формі на рахунок Підрядника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Акту приймання виконаних будівельних Робіт (типова форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма КБ-3)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108709 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Юрій Булда |
Телефон | +380950931827 |
Ел. пошта | yura-bylda@ukr.net |