На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
450 772.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-10-008162-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 16:17 |
Очікувана вартість закупівлі | 450 772.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 23 квітня, 13:30 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 300.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 4 500.00 UAH |
Грунт-емаль 3в1 сіра2170 кілограм Адреса поставки: 03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Строк: до 31.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44812100-6, Емалі та глазурі |
Грунт-емаль 3в1 синя250 кілограм Адреса поставки: 03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Строк: до 31.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44812100-6, Емалі та глазурі |
Емаль молоткова по металу срібляста560 кілограм Адреса поставки: 03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Строк: до 31.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44812100-6, Емалі та глазурі |
В результаті розгляду було встановлено, що наявні підстави для відхилення відповідно до частини 2 пункту 44 особливостей так як тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме: 1) Учасник ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"у складі тендерної пропозиції не надав довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, (невідповідність п.п. 3.4. п.3 Розділу V тендерної документації).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
В результаті розгляду було встановлено, що наявні підстави для відхилення відповідно до частини 2 пункту 44 особливостей так як тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме: 1) Учасник ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"у складі тендерної пропозиції не надав довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, (невідповідність п.п. 3.4. п.3 Розділу V тендерної документації).
Код ЄДРПОУ | 34392042 |
---|---|
Поштова адреса | 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 98-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Решетняк |
Телефон | +380977907970,+380504039770 |
Ел. пошта | ovistraid7@gmail.com |
немає
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
В результаті розгляду було встановлено, що наявні підстави для відхилення відповідно до частини 1 пункту 44 особливостей так як Учасник ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік невідповідностей, що були виявлені замовником: 1) Учасник ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" надав видаткову накладну №160801 від 16.08.2023року до наданого аналогічного договору поставки №13/03-22/2023 від 09.08.2023 року, яка не містить посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення. (невідповідність п.п.1.2. п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). 2) Учасник ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" в складі пропозиції надав лист-відгук до наданого аналогічного договору поставки №13/03-22/2023 від 09.08.2023 року, який не містить інформації щодо відсутності претензійних або судових вимог до Учасника щодо неналежного виконання ним умов договору, а також не містить інформації про контактних осіб та телефони організації (покупця) (невідповідність п.п. 1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації). 3) Учасник ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді Додатку 4 тендерної документації №б/н від 17.04.2024 року, в якій зазначив (відповідно до наданих сертифікатів якості) ФАКТИЧНІ параметри пропонованого Товару, що не відповідає вимогам Замовника. (п.1 додатку 4 тендерної документації)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
В результаті розгляду було встановлено, що наявні підстави для відхилення відповідно до частини 1 пункту 44 особливостей так як Учасник ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік невідповідностей, що були виявлені замовником: 1) Учасник ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" надав видаткову накладну №160801 від 16.08.2023року до наданого аналогічного договору поставки №13/03-22/2023 від 09.08.2023 року, яка не містить посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення. (невідповідність п.п.1.2. п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). 2) Учасник ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" в складі пропозиції надав лист-відгук до наданого аналогічного договору поставки №13/03-22/2023 від 09.08.2023 року, який не містить інформації щодо відсутності претензійних або судових вимог до Учасника щодо неналежного виконання ним умов договору, а також не містить інформації про контактних осіб та телефони організації (покупця) (невідповідність п.п. 1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації). 3) Учасник ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді Додатку 4 тендерної документації №б/н від 17.04.2024 року, в якій зазначив (відповідно до наданих сертифікатів якості) ФАКТИЧНІ параметри пропонованого Товару, що не відповідає вимогам Замовника. (п.1 додатку 4 тендерної документації)
Код ЄДРПОУ | 40529883 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Демішева Ірина |
Телефон | 380675622506 |
Ел. пошта | df-tender@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-25 16:28:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 16:28:55
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" надав видаткову накладну №160801 від 16.08.2023року до наданого аналогічного договору поставки №13/03-22/2023 від 09.08.2023 року, яка не містить посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення. (невідповідність п.п.1.2. п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). 2) Учасник ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" в складі пропозиції надав лист-відгук до наданого аналогічного договору поставки №13/03-22/2023 від 09.08.2023 року, який не містить інформації щодо відсутності претензійних або судових вимог до Учасника щодо неналежного виконання ним умов договору, а також не містить інформації про контактних осіб та телефони організації (покупця) (невідповідність п.п. 1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації). 3) Учасник ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді Додатку 4 тендерної документації №б/н від 17.04.2024 року, в якій зазначив (відповідно до наданих сертифікатів якості) ФАКТИЧНІ параметри пропонованого Товару, що не відповідає вимогам Замовника. (п.1 додатку 4 тендерної документації) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати видаткові накладні або акти приймання-передачі або накладні, або інші документи, що свідчать про поставку та отримання контрагентом товару в повному обсязі по наданому аналогічному договору поставки №13/03-22/2023 від 09.08.2023 року, що відповідає вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». АБО надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. 2) надати лист-відгук до наданого аналогічного договору поставки №13/03-22/2023 від 09.08.2023 року , що відповідає вимогам замовника в п.п. 1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації АБО надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. 3) Привести у відповідність інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до нормативних параметрів наданого паспорту якості пропонованого Товару.
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, яка визначається датою підписання видаткової накладної на Товар.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03360905 |
Поштова адреса | 03067, Україна, Київська область, Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
Ім'я |
Серьогіна Крістіна Володимирівна |
Телефон | 380442933612 |
Ел. пошта | kievgorsvet_z@ukr.net |