На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 707 077.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-11-009433-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 квітня, 09:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 11:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 707 077.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 квітня, 16:02 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 24 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 25 000.00 UAH |
Послуги з технічного обслуговування, поточного ремонту, калібрування та повірки майданчика зважування в русі WIM 15 на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 468+739, Запорізька область (50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги).1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50230000-6, Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43534152 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ігор Кізима |
Телефон | 380955787764 |
Ел. пошта | tovmits@gmail.com |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕР-ФОРТ», Юридична адреса: 61085, ХАРКІВСЬКА ОБЛ., МІСТО ХАРКІВ, ВУЛИЦЯ ПОВЗДОВЖНЯ, БУДИНОК 2 Фактична адреса: 61085, ХАРКІВСЬКА ОБЛ., МІСТО ХАРКІВ, ВУЛИЦЯ ПОВЗДОВЖНЯ, БУДИНОК 2 тел.: +38(099)-232-09-29, е-mail: interfortkh@gmail.com код ЄДРПОУ 33901492 ІПН 339014920308 IBAN: UA753253650000002600601507333 у Центральній філії ПАТ "КРЕДОБАНК" Директор Скубак Є.Ю.
Час публікації: 2024-05-01 16:04:27
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 16:04:27
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Відповідно до положень частини п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами, (далі – ОСОБЛИВОСТІ) Учаснику – Товариства з обмеженою відповідальністю «МІЖНАРОДНІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ» (далі – Учасник або ТОВ «МІЖНАРОДНІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ») необхідно усунути в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією у процедурі відкритих торгів на закупівлю Послуги з технічного обслуговування, поточного ремонту, калібрування та повірки майданчика зважування в русі WIM 15 на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 468+739, Запорізька область (50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги). 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 У Довідці про виконання Учасником аналогічного договору на надання послуг з технічного обслуговування, та/або поточного ремонту, та/або калібрування, та/або повірки майданчика зважування в русі (WIM) за формою, наведеною у Таблиці 1: 1.1.1№ п/п 2, у стовпчику 3, пункт 4 «Найменування та місцезнаходження об’єкта», надана інформація не у повному обсязі згідно Договору № 155-01-22 від 28.06.2022р. 1.2. Виписка з ЕДР не містить підпису та печатки приватного нотаріуса. 1.3. У довідці Інформація про наявність механізмів, обладнання та устаткування № 19/04/2024-04/03 від 19.04.2024р.: 1.3.1. № з/п 1, у стовпчику 2 Назва механізмів, обладнання та устаткування зазначена назва не у відповідності до договору надання послуг вантажного транспорту та спецтехніки № 08/23 від 18.01.2023 згідно Додатку №1 до договору про надання послуг № 08/23 від «18» січня 2023 р. 1.3.2. № з/п 2-4, у стовпчику 2 Назва механізмів, обладнання та устаткування зазначена назва не у відповідності до договору надання послуг вантажного транспорту та спецтехніки № 250 від 17.01.2023 згідно додаткової угоди № 1 від 25.12.2023. 1.3.3. № з/п 5-7, у стовпчику 2 Назва механізмів, обладнання та устаткування зазначена назва не у відповідності до договору надання послуг вантажного транспорту та спецтехніки № 07/23 від 17.01.2023 згідно додаткової угоди № 2 від 25.12.2023. 1.3.4. № з/п 1, у стовпчику 3 Тип/марка/модель зазначена назва не у відповідності до договору надання послуг вантажного транспорту та спецтехніки № 08/23 від 18.01.2023 згідно Додатку №1 до договору про надання послуг № 08/23 від «18» січня 2023 р.. 1.3.5. № з/п 2-4, у стовпчику 3 Тип/марка/модель зазначена назва не у відповідності до договору надання послуг вантажного транспорту та спецтехніки № 250 від 17.01.2023 згідно додаткової угоди № 1 від 25.12.2023. 1.3.6. № з/п 5-10, у стовпчику 3 Тип/марка/модель зазначена назва не у відповідності до договору надання послуг вантажного транспорту та спецтехніки № 07/23 від 17.01.2023 згідно додаткової угоди № 2 від 25.12.2023. 1.4. У довідці № 19/04/2024-04/02 від 19.04.2024р. про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.4.1 № п/п 5 у стовпчику 3 П.І.Б Пананін Володимир Володимирович не відповідає наказу № 6-к від 13.02.2023 «Про прийняття на роботу Панаріна В.В.». 1.4.2. Беручи до уваги абзац 2 учасник повідомляє замовника про те, що «Для виконання договору ТОВ «МІТС» планує залучати машини та механізми за договорами оренди та надання послуг з екіпажем (водіями), на підтвердження надаємо відповідні договори.». Про те замовник не знайшов жодного підтвердження цієї інформації, вивчивши усі договори надання послуг вантажного транспорту та спецтехніки. 1.5. У довідці субпідрядника № 04-04/24 від 18.04.2024р. про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.5.1. № п/п 2 у стовпчиках 2 Посада та 3 П.І.Б. інформація не відповідає наказу № 74-ОС від 14.12.2021р. «Про прийняття на роботу Катерини Кузнецової». 1.5.2. № п/п 8 у стовпчику 3 П.І.Б. інформація не відповідає наказу № 2-К «Про прийняття на роботу» від 01.02.2021р. 1.5.3 № п/п 12,у стовпчику 2 Посада інформація не відповідає наказу № ІФ000003-ОС від 01.04.2024 р. Назва довідки не повинна стилістично відрізнятись від вимог у Додатку № 1 до ТД. 1.6. Наявна інформація яка подана учасником не відповідає вимогам тендерної документації згідно Додатку №1 до тендерної документації, а саме Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Беручи до уваги Мінімальний необхідний перелік працівників відповідної кваліфікації, яких повинен залучити Учасник, відсутній Водій у кількості 1 чол. 1.7. У Інформаційній довідці, про наявність матеріально – технічної бази № 24/04/2024-04/04 від 24.04.2024р. 1.7.1. № з/п 1 у стовпчику 2 Назва/марка/модель інформація вказана не у відповідності Додатку № 1 до Договору суборенди житлового приміщення № 1 від 22 квітня 2024 р. 1.7.2. № з/п 1 у стовпчику 4 Зазначення приналежності інформація вказана не у відповідності до Договору суборенди № 1 від 22 квітня 2024 року. 1.7.3. № з/п 2 у стовпчиках 2 Назва/марка/модель та 4 Зазначення приналежності інформація вказана не у відповідності до Договору № 01/23-СУБ суборенди нежитлового приміщення від 01.03.2023 року. 1.8.У Договорі Суборенди № 1 від 22.04.2024р., (далі-Договір). 1.8.1. Дата до Додатку №1 до Договору суборенди житлового приміщення № 1 від 22 квітня2024 р. та Додатку №2 до Договору суборенди житлового приміщення від 22 квітня 2024 р. не може передувати даті накладення КЕП/ЕЦП на договір суборенди №1 від 22 квітня 2024 року 1.8.2. На 1 сторінці договору незрозуміле походження накладення ЕЦП Жукова В’ячеслава Валерійовича, так як суборендарем виступає ТОВ «МІЖНАРОДНІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ», в особі директора Кізими Ігора Володимировича. 1.9. У Договорі субпідряду № 18-04СУБ/2024П від 18.04.2024 року згідно пункту 12.2. строк дії договору не відповідає вимогам ТД. Строк дії договору повинен бути на весь термін надання послуг, тобто до 30.04.2025р. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 «Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації 2.2 Пункт 3.1 розділу 3 «Тендерна документація» 2.3 «Інформація про наявність механізмів, обладнання та устаткування» Додатку № 1 до тендерної документації 2.4. «Довідка про працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 1 до тендерної документації. 2.5. «Довідка про працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 1 до тендерної документації. 2.6 Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 1 до тендерної документації. 2.7 Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 1 до тендерної документації. 2.8. «ІНФОРМАЦІЯ про наявність механізмів, обладнання та устаткування» пункт 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.9. Пункт 3.8 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Надати оновлену Довідку про виконання Учасником аналогічного договору на надання послуг з технічного обслуговування, та/або поточного ремонту, та/або калібрування, та/або повірки майданчика зважування в русі (WIM) за формою, наведеною у Таблиці 1 3.2.Надати оновлену виписку з ЕДР, який оформлений належним чином. 3.3. Надати оновлену довідку «Інформація про наявність механізмів, обладнання та устаткування» 3.4. - 3.6 Надати оновлені довідки «Про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» враховуючи Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та мінімальний необхідний перелік працівників відповідної кваліфікації, яких повинен залучити Учасник. 3.7. Надати Інформаційну довідку, про наявність матеріально – технічної бази. 3.8. Надати оновлений Договір Суборенди № 1 з додатками від 22.04.2024р 3.9. Надати попередній Договір субпідрядуу новій редакції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 37851081 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пшець Олена Леонідівна |
Телефон | 380509206884 |
Ел. пошта | INSIS@UKR.NET |
Не плануємо залучати субпідрядника
Замовник здійснює розрахунки за надані послуги з Виконавцем протягом 30 календарних днів після підписання «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та /або наданих послуг» (форма № КБ -2в (УПВ)) та «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та /або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3) при наявності фінансування від головного розпорядника коштів по цьому Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25891336 |
Поштова адреса | 69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Українська, 50 |
Ім'я |
Сорочинський Кирило Володимирович |
Телефон | 380664415094 |
Ел. пошта | sorochynskyi.kv@restoration.gov.ua |