На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
402 283.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-11-012471-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 05:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 13:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 402 283.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 011.42 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 2 000.00 UAH |
Капітальний ремонт з заміни існуючих заповнень віконних та дверних прорізів приміщень№122, 123, 125, 126, 130, 135 підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30 (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)1 робота Адреса поставки: 69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул.Сорочинська, будинок 30 Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45420000-7, Столярні та теслярні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33986510 |
---|---|
Поштова адреса | 69006, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, пр. Металургів будинок 12А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ПП СІЧ-ЗАПОРІЖЖЯ |
Телефон | +380977285882 |
Ел. пошта | sichzp@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-30 08:37:48
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 08:37:48
Опис
1.Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до п.1.1 розділу 1.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати : Довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно вимог тендерної документації із обов'язковим зазначенням: найменування, кількості та підстави користування (власне/орендоване/надання послуг тощо). Обов’язковою є наявність: 1. Автомобіль бортовий 2. Кран 3. Компресор 4. Зварювальний апарат Для підтвердження наявності власних транспортних засобів (машин) (у разі залучення) мають бути надані скановані копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ. Якщо зазначені в довідці транспортні засоби (машини) не перебувають у власності учасника, а знаходяться в користуванні за договорами оренди, суборенди, надання послуг тощо в такому випадку надати такі договори разом із сканованими копіями технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ, що підтверджують право власності на такі транспортні засоби орендодавця або лізингодавця або надавача послуг за договором надання послуг тощо. Наявність обладнання підтверджується документами про право власності учасника на дане обладнання, які надаються у складі тендерної пропозиції: накладні або чеки або балансова відомість або інвентарні картки або інші документи. Якщо обладнання використовується учасником на підставі договору оренди (чи з інших законних підстав), у складі тендерної пропозиції необхідно надати документи, що підтверджують право використання такого обладнання та документи, що підтверджують право власності власника такого обладнання. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: «Довідка про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» №01 від 22.04.2024р., в якій міститься інформація лише про зварювальний апарат Mächtz MWM-280 D який є власністю Учасника, про що надано інвентарну картку. Інформація стосовно Автомобілю бортового, крану та компресору відсутня. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно вимог тендерної документації із обов'язковим зазначенням: найменування, кількості та підстави користування (власне/орендоване/надання послуг тощо). Обов’язковою є наявність: 1. Автомобіль бортовий 2. Кран 3. Компресор 4. Зварювальний апарат Для підтвердження наявності власних транспортних засобів (машин) (у разі залучення) мають бути надані скановані копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ. Якщо зазначені в довідці транспортні засоби (машини) не перебувають у власності учасника, а знаходяться в користуванні за договорами оренди, суборенди, надання послуг тощо в такому випадку надати такі договори разом із сканованими копіями технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ, що підтверджують право власності на такі транспортні засоби орендодавця або лізингодавця або надавача послуг за договором надання послуг тощо. Наявність обладнання підтверджується документами про право власності учасника на дане обладнання, які надаються у складі тендерної пропозиції: накладні або чеки або балансова відомість або інвентарні картки або інші документи. Якщо обладнання використовується учасником на підставі договору оренди (чи з інших законних підстав), у складі тендерної пропозиції необхідно надати документи, що підтверджують право використання такого обладнання та документи, що підтверджують право власності власника такого обладнання. 2. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до п.2.6 розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати: копії документів, які підтверджують знання працівників, зазначених в довідці, відповідно до пункту 2.5. цього розділу, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (зазначені копії документів надаються Учасником також на керівника учасника) . Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: копії документів, які підтверджують знання працівників, зазначених в довідці, відповідно до пункту 2.5. цього розділу, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, але на керівника підприємства дані документи відсутні. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії документів, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті на керівника учасника. 3. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до п.2.7 розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати: копії документів, які підтверджують знання працівників, зазначених в довідці, відповідно до пункту 2.5. цього розділу, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (зазначені копії документів надаються Учасником також на керівника учасника). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: копії документів, які підтверджують знання працівників, зазначених в довідці, відповідно до пункту 2.5. цього розділу, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, але на керівника підприємства дані документи відсутні. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії документів, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями на керівника учасника. 4. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до п.2.8 розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати: наказ (або копію) про призначення відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві. На підтвердження знань та навичок з питань охорони праці та пожежної безпеки зазначеної особи надати у складі тендерної пропозиції посвідчення, видані відповідним навчальним закладом (центром), які підтверджують проходження навчання з охорони праці за курсом: «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві НПАОП 45.2-7.02-12 ДБН А.3.2-2- 2009», а також проходження навчання з питань пожежної безпеки. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Наказ «Про призначення відповідального за охорону праці на підприємстві» №01/к від 24.04.2024р., але посвідчення, видані відповідним навчальним закладом (центром), які підтверджують проходження навчання з охорони праці за курсом: «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві НПАОП 45.2-7.02-12 ДБН А.3.2-2- 2009», а також проходження навчання з питань пожежної безпеки – відсутні. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями посвідчення, видані відповідним навчальним закладом (центром), які підтверджують проходження навчання з охорони праці за курсом: «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві НПАОП 45.2-7.02-12 ДБН А.3.2-2- 2009», а також проходження навчання з питань пожежної безпеки.
Розрахунки за виконані роботи здійснюються в національній валюті України - гривні, в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника, зазначений у Договорі підряду, за умови наявності фінансування на поточному рахунку Замовника на оплату Робіт протягом 10-ти робочих днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів форми КБ-2в та КБ-3. У разі затримки фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником такого фінансування на свій рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38563265 |
Поштова адреса | 69057, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
Ім'я |
Каріна Ткаченко |
Телефон | +380612246921 |
Ел. пошта | byxsmd@gmail.com |