На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
17 100.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється з метою матеріально – технічного забезпечення Добровольчого формування Коростенської міської територіальної громади № 1
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-12-003347-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 09:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 17 100.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 квітня, 15:35 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 171.00 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний40 пачка Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Папір для нотаток10 пачка Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Ручка масляна150 штука Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192121-5, Кулькові ручки |
Олівець графітний30 штука Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192130-1, Олівці |
Книга канцелярська30 штука Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Скотч 45 мм./100 м. прозорий10 штука Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Скотч 48 мм./150 м. кольоровий20 штука Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Клей-олівець10 штука Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Файли для документів в пачці15 пачка Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Скріпки кольорові 28 мм. з вініловим покриттям в пачці5 пачка Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197220-4, Канцелярські скріпки |
Степлер № 247 штука Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197320-5, Степлери |
Скоби № 24/6 в пачці10 пачка Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197110-0, Скоби |
Коректор-ручка5 штука Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192930-9, Ручки-коректори |
Набір текст-маркерів10 набір Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Кнопки канцелярські в пачці10 пачка Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197120-3, Кнопки |
Ніж канцелярський5 штука Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197310-2, Канцелярські ножі |
Кліпборд10 штука Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Блокнот30 штука Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 Строк: до 01.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30196200-1, Ділові щоденники або змінні блоки до них |
Рішенням уповноваженої особи від 23.04.2024 р., відповідно до протоколу № 119, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Учасник-переможець у строк, визначений для укладення договору, шляхом завантаження в електронну систему закупівель надав лист від 25.04.2024 р. за № 4272, у якому повідомив про відмову від підписання договору про закупівлю в межах Закупівлі. Відповідно до абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Рішенням уповноваженої особи від 23.04.2024 р., відповідно до протоколу № 119, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Учасник-переможець у строк, визначений для укладення договору, шляхом завантаження в електронну систему закупівель надав лист від 25.04.2024 р. за № 4272, у якому повідомив про відмову від підписання договору про закупівлю в межах Закупівлі. Відповідно до абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 40526877 |
---|---|
Поштова адреса | 33001, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ КНЯГИНИЦЬКОГО, будинок 1, офіс 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Романюк |
Телефон | +380985811817 |
Ел. пошта | rnatapast@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3620905632 |
---|---|
Поштова адреса | 50042, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Покровська, будинок 17 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Андрій Навроцький |
Телефон | +380950212461 |
Ел. пошта | navrotskyy19@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-26 13:45:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-27 13:45:12
Опис
Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, учасник повинен надати довідку, що містить детальну технічну специфікацію запропонованого товару у порівнянні з технічними характеристиками встановленими Замовником, за встановленою формою. Під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено, що учасник надав довідку, що містить детальну технічну специфікацію запропонованого товару (назва файлу: 51_[19-04-2024 14.14.51]Технічне завдання), проте не зазначив у цій довідці посилання на сайт виробника запропонованого товару або іншого постачальника запропонованого товару в мережі Інтернет. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей зазначена помилка не є такою, виправлення якої призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно: - Зазначити у наданій довідці, що містить детальну технічну специфікацію запропонованого товару (назва файлу: 51_[19-04-2024 14.14.51]Технічне завдання), щодо кожного запропонованого у довідці товару посилання на сайт виробника товару або іншого постачальника товару в мережі Інтернет, як того вимагає форма довідки, передбачена Замовником. При цьому, зміна предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі, технічних характеристик товару тощо, зазначених у довідці, не допускається.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Захід4 |
Телефон | 380674424071 |
Ел. пошта | Zhitomir-tvg@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 41136522 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пугіна Вікторія Юріївна |
Телефон | 380503619345 |
Ел. пошта | tender3@do-service.com.ua |
не залучається
Післяплата, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у Державній казначейській службі України
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Коростенської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04053507 |
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22 |
Ім'я |
Яндюк Павло Сергійович |
Телефон | 380414250146 |
Ел. пошта | namepaul@ukr.net |