На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 336 326.56 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду; Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-12-008448-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 квітня, 14:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 16:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 336 326.56 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 53 363.27 UAH з ПДВ |
---|
Відновлення асфальтного покриття після аварійного ремонту кабельних ліній 0,4-6-10кВ ЗМЕМ у м. Запоріжжя171 послуга Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233251-3, Відновлення покриття |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44135558 |
---|---|
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Рекордна, будинок 26А, кімната 202 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Пушкін Олександр |
Телефон | 380953430608 |
Ел. пошта | ap-magistral@ukr.net |
-
Час публікації: 2024-04-25 20:36:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 20:36:41
Опис
І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) На виконання вимог п.3.1. Додатку №1 тендерної документації, Учасник має надати довідку, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг відповідно до предмета закупівлі. Якщо обладнання/ машини/механізми/ устаткування використовується на праві оренди чи іншого речового права – надати копії документів, що підтверджують право користування (договір оренди та/або договір лізингу, та/або договір надання послуг та/або інші документи, що підтверджують право користування) обладнанням/ машинами/ механізмами/ устаткуванням чинних на весь строк надання послуг/виконання робіт (до 31.12.2024). У разі оренди (найму) транспортного засобу за участю фізичної особи договір повинен бути нотаріально посвідчений (згідно ст. 799 ЦК України). У випадку залучення субпідрядників / співвиконавців наявність обладнання/ машини/механізми/ устаткування у них. Пунктом 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав визначених п. 47 Особливостей. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю УЧАСНИК має надати по кожному із субпідрядників/ співвиконавців підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до Додатку №2 Зразок №1 тендерної документації (в складі тендерної пропозиції). 2) Згідно п.6.3 Додатку № 1 тендерної документації Учасник мав надати: У разі якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно підпункту 2 пункту 45 Особливостей. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) надає документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей: 1) У наданій довідці Вих. №3 від 22.04.2024 про наявність обладнання/машин/механізмів/ устаткування (власного чи орендованого) необхідне розділення на коригування, а саме п.7 , у якому об’єднано MAN TGX18.540 Спеціалізований вантажний сідловий тягач та CARNEHL CHKS-HH Спеціалізований напівпричіп н/пр – самоскид тривісний. Незрозуміло термін експлуатації 132 місяці відноситься до однієї машини, чи це загальний для двох машин. Відповідно необхідно виправити і подальшу нумерацію. 2) ТОВ «АП-Магістраль» надано Довідку Вих. №3 від 22.04.2024 про наявність обладнання/машин/механізмів/ устаткування (власного чи орендованого) за формою наведеною у Додатку №1 п.3.1., у якій зазначено 15 позицій машин та обладнання, які є у власності Учасника та з зазначенням «Інше право користування». На виконання вимоги Учасником надано: Договір щодо надання послуг спецтехніки №03 від 01.04.2024р. з ФОП Дарбінян Петрос Грантович; Договір надання послуг №2024/02/07-2 від 07.04.2024р. з ПрАТ «Запорізький асфальтобетонний завод»; Договiр №23/24 про надання послyг по експлуатацii будiвельних машин та механiзмiв від 01.04.2024р. з ПрАТ «БІАС». У договорі з ПрАТ «БІАС» зазначений термін дії договору – до 31.12.2023р. Хоча сам договір укладено 01.04.2024р. 3) Щодо машин зазначених у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які є власністю третіх осіб, Учасник надав наступні договори: - Договір щодо надання послуг спецтехніки №03 від 01.04.2024, укладений з ФОП Дарбінян Петрос Грантович. Предмет (Виконавець) договору (п.1.1): За цим Договором Виконавець надає Замовнику техніку згідно Додатку 1, а Замовник приймає надані послуги та оплачує їх вартість на умовах цього договору. - Договір надання послуг №23/24 від 01.04.2024, укладений з ПАТ «БІАС» (Виконавець). Предмет договору (п.1.1): У порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець надає Замовнику послуги щодо експлуатації будівельних машин і механізмів для виконання дорожньо-будівельних робіт на будівельних об’єктах Замовника, а Замовник приймає виконані послуги та оплачує їх вартість на умовах цього Договору. - Договір надання послуг №2024/02/07-2 від 07.02.2024, укладений з ПАТ «Запорізький асфальтобетонний завод» (Виконавець). Предмет договору (п.1.1): В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов’язується за завданням Замовника протягом визначеного в договорі строку надавати за плату послуги дорожньої техніки. Тобто, всі вищезазначені договори за своїм предметом є договорами надання послуг третіми особами і, відповідно, ці треті особи плануються до залучення як співвиконавці/субпідрядники Учасника. Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, таким як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучає спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців на підставі договорів про надання послуг, відповідно повинен надавати довідку про залучення співвиконавців за формою, наведеною у Таблиці №2 до Додатку 1 тендерної документації. 4) У наданій Учасником довідці Довідку Вих. №5 від 22.04.2024 вказано: «ТОВ «АП-Магістраль», в особі директора Пушкіна О.Л., повідомляє Замовника про відсутність фактів невиконання зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з ПАТ «Запоріжжяобленерго», що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та /або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Однак, при перевірці контрагента у системі SAP ERP на предмет виконання зобов’язань за договорами, виявлено, що раніше з ТОВ «АП-МАГІСТРАЛЬ» договори не укладались. Відтак, учасником невірно зазначена інформація у довідці. ІІІ) На усунення невідповідностей необхідно надати: Оновлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг з вірним переліком машин та обладнання. Договiр про надання послyг по експлуатацii будiвельних машин та механiзмiв з ПрАТ «БІАС», чинний на весь строк надання послуг (до 31.12.2024). 3) Якщо учасник використовує техніку на підставі укладених договорів про надання послуг іншими суб’єктами господарювання, надати довідку про залучення співвиконавців за формою, наведеною у Таблиці №2 до Додатку 1 тендерної документації. Та у разі якщо учасник процедури закупівлі залучатиме спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю УЧАСНИК має надати по кожному співвиконавцю підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до Додатку №2 Зразок №1 тендерної документації (в складі тендерної пропозиції). 4) Довідку в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, вказаних у п.6.3 Додатку № 1 тендерної документації наступного змісту: між Учасником (зазначити найменування) та ПАТ «Запоріжжяобленерго» раніше не було укладено договорів про закупівлю.
Розрахунки за Договором проводяться «Замовником» протягом 40 календарних днів після підписання Сторонами акту виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3 на підставі отриманого «Замовником» рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3, *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: - реєстрації «Підрядником» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Після укладення Договору, за письмовим зверненням «Підрядника», можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Підрядника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Підрядник» зобов’язаний приступити та виконати роботи в строк та на умовах, передбачених цим договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00130926 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Ім'я |
Дятченко Ганна Олександрівна |
Телефон | 380501005404 |
Ел. пошта | A.Djatchenko@zoe.com.ua |