На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-12-009280-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 квітня, 11:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 999 690.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 996.90 UAH з ПДВ |
---|
Залізобетонна опора (бетонний стовп)2127 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44212225-2, Стовпи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3450208663 |
---|---|
Поштова адреса | 79038, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ КИТАЙСЬКА, будинок 14, квартира 46 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ліліана Дячок |
Телефон | +380988092272 |
Ел. пошта | office@hit-plit.lviv.ua |
Час публікації: 2024-04-23 11:06:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-24 11:06:39
Опис
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки: В складі тендерної пропозиції Учасника: 1. Відсутні документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону. 2. Відсутні документи на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ ІІІ Тендерної документації пункт 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей: 1. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону: Учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: - для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель). Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до вимог наказу МЕРТ «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 року № 708, а саме за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: код за ДК 021:2015: 44210000-5: Конструкції та їх частини 2. На підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: – оригінал виписки з протоколу засновників та/або наказу про призначення або довіреності або доручення або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ФОП "ДЯЧОК ЛІЛІАНА АНДРІЇВНА" необхідно надати: 1. Оригінал/копію попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель), шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Оригінал виписки з протоколу засновників та/або наказу про призначення або довіреності або доручення або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів (партії товару) та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар, після підписання Сторонами накладної та акту прийому-передачі Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 9971 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321661 |
Поштова адреса | 43000, Україна, Волинська область, Луцьк |
Ім'я |
Ковальчук Оксана Ігорівна |
Телефон | 380994698503 |
Ел. пошта | OKOVALCHUK@DPSU.GOV.UA |