На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 055 144.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-12-011100-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 14 травня, 12:50 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 055 144.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 квітня, 12:40 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 551.44 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт частини приміщень з переплануванням для встановлення установки МРТ діагностичного відділення терапевтичного корпусу КНП "Лікарня Святого Мартина" по вул. Новака Андрія, 8-13 у м. Мукачево1 робота Адреса поставки: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Новака Андрія, будинок 8-13 Строк: до 12.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2168404429 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сільвія ЛУКАЧИНА |
Телефон | 380660411879 |
Ел. пошта | silvialukacina@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-08 13:12:51
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-09 13:12:51
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ЛУКАЧИНА СІЛЬВІЯ ВОЛОДИМИРІВНА згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 26.04.2024 року №36, який за змістом не відповідає підпункту 3.12. пункту 3. Інша інформація розділу 5. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій тендерної документації (3.12. У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”) (у випадку, якщо предметом закупівлі є товари). Дана вимога передбачена підпунктом 3.12. пункту 3. Інша інформація розділу 5. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій тендерної документації. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом (у кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених у Додатку 8 документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти). Вимога передбачена пунктом 4 таблиці Додатку 8 до тендерної документації. 3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Лист-згоду про те, що Учасник відповідає за дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в частині отримання письмової згоди та дозволу усіх фізичних осіб на обробку персональних даних, які зазначені учасником у тендерній пропозиції, а також в частині завчасного й належного інформування цих фізичних осіб про використання та обробку їх персональних даних з метою подання тендерної пропозиції (на фірмовому бланку учасника в довільній формі). Вимога передбачена пунктом 5 таблиці Додатку 8 до тендерної документації. 4. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформації в довільній формі щодо обов’язку дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог про застосування заходів щодо безпеки пожежної безпеки та охорони праці, охорони довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про управління відходами». Учасником у складі пропозиції надається інформація у довільній формі щодо зобов’язань Учасника дотримуватись зазначених вимог. Вимога передбачена пунктом 5 Розділу І. Загальні вимоги до предмета закупівлі Додатку 10 до тендерної документації. 5. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа про виконання робіт, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які будуть якісними та відповідатимуть вимогам діючих КНУ, ДСТУ, ГОСТ, настанов та чинному законодавству. Вимога передбачена пунктом 7 Розділу І. Загальні вимоги до предмета закупівлі Додатку 10 до тендерної документації. 6. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано розрахунок ціни тендерної пропозиції у форматі програмного файлу, в якому виконувався розрахунок (програмному комплексі АВК-5 або аналогічному програмному комплексі). Вимога передбачена пунктом 8 Розділу І. Загальні вимоги до предмета закупівлі Додатку 10 до тендерної документації. 7. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку на підтвердження матеріально- технічної бази від 26.04.2024 року №24, де зазначено дві позиції орендованих вантажних самоскидів. Відповідно, якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби та інше не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає договір (договори), що посвідчують право користування: найму (оренди). Учасником не надано договору оренди на транспортні засоби (договір про надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом від 10.01.2024 року №4 не є договором оренди (найму). Вимога передбачена примітками Додатку 2 до тендерної документації. 8. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист про те, що залучена для виконання договору техніка буде в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання роботи за предметом закупівлі. Вимога передбачена примітками Додатку 2 до тендерної документації. 9. Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 26.04.2024 року №25, де у пункті 3 (Інженерно-технічні працівники) у графі освіта і спеціальність не зазначено спеціальність працівника, та у пункті 1 (працівники робітничих професій) у графі освіта і спеціальність не зазначено спеціальність працівника. Вимога передбачена формою Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 3 до тендерної документації. 10. Учасником надано посвідчення №44-ОП-24/26 на інженера з охорони праці -Бенца Марина Вячеславівна, місце роботи якої зазначене у посвідченні ТОВ «Вуд Палеттен Експрес Сервіс», що не відповідає іншим наданим документам Учасника, оскільки субпідрядники в ході виконання робіт не залучаються (довідка від 26.04.2024 року №27). Вимога надання відповідних документів передбачена Додатком 3 до тендерної документації. 11. Учасником у складі тендерної пропозиції подано довідку від 26.04.2024 року №26, де зазначено термін виконання договору з 10.04.2023 року по 22.11.2023 року, який не відповідає умовам договору будівельного підряду від 10.04.2023 року №23. В наданій додатковій угоді №1 від 30.06.2023 року до договору від 10.04.2023 року №23 передбачено строк виконання робіт з 11 квітня 2023 року по 31 грудня 2023 року. Вимога надання відповідних документів передбачена Додатком 4 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 36145069 |
---|---|
Поштова адреса | 89334, Україна, Закарпатська область, Свалявський район, село Керецьки, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Василь Андрела |
Телефон | +380954997785 |
Ел. пошта | vasilandrela@ukr.net |
не передбачається
Згідно п.6.2.1. Договору на підставі форм КБ-2в, КБ-3. Більш детально - в проекті договору про закупівлю.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Лікарня Святого Мартина" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01992831 |
Поштова адреса | 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул.Новака Андрія, будинок 8-13 |
Ім'я |
Наталія Сабов |
Телефон | +380958252225 |
Ел. пошта | uristmcl@ukr.net |