На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
63 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-12-011211-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 10:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 63 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 квітня, 13:40 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 317.50 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Фанера ФСФ ВВ/С 1250*2500 мм, товщина 21 мм (ДК 021:2015 (CPV) 44191100-6 – Фанера)6 штука Адреса поставки: 79058, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Пантелеймона Куліша, будинок 6а Строк: до 10.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44191100-6, Фанера |
Фанера ФСФ СР/СР 1250*2500 мм, товщина 15 мм (ДК 021:2015 (CPV) 44191100-6 – Фанера)1 штука Адреса поставки: 79058, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Пантелеймона Куліша, будинок 6а Строк: до 10.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44191100-6, Фанера |
Фанера ФСФ СР/СР 1250*2500 мм, товщина 10 мм (ДК 021:2015 (CPV) 44191100-6 – Фанера)12 штука Адреса поставки: 79058, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Пантелеймона Куліша, будинок 6а Строк: до 10.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44191100-6, Фанера |
Фанера ФСФ СР/СР 1250*2500 мм, товщина 6 мм (ДК 021:2015 (CPV) 44191100-6 – Фанера)2 штука Адреса поставки: 79058, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Пантелеймона Куліша, будинок 6а Строк: до 10.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44191100-6, Фанера |
Фанера ФСФ СР/СР 1250*2500 мм, товщина 4 мм (ДК 021:2015 (CPV) 44191100-6 – Фанера)5 штука Адреса поставки: 79058, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Пантелеймона Куліша, будинок 6а Строк: до 10.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44191100-6, Фанера |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 33549031 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дрозд Руслан |
Телефон | 380679990429 |
Ел. пошта | r.drozd@tlok.com.ua |
Час публікації: 2024-04-24 15:17:46
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-25 15:17:46
Опис
Шановний учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності. 1. Згідно пункту 2 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації «Відомості про учасника» учасник повинен подати відомості про учасника з наступною інформацією: Повна / скорочена назва учасника: Назва документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата (для юридичних осіб): Місце та дата проведення державної реєстрації учасника: Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.): Організаційно-правова форма: Форма власності: Юридична адреса: Поштова адреса: Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО(у разі наявності)), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник). Відомості про контактну(контактних) особу (осіб) учасника (ПІБ, посада, контактний телефон, е-mail) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЕМСТВО "ТРАНС ЛОК" не подало у складі пропозиції Відомості про учасника. 2. Згідно з підпунктом 1.1. пунктом 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно підтвердити відповідність учасника, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі підтверджує довідкою, складеною у довільній формі, що містить інформацію про повністю виконаний аналогічний (аналогічні) договір (договори) (не менше одного), із обов’язковим зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти.. На виконання вимог пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації учасником Довідку про наявність документально підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, яка не містить повної інформації, яку вимагає Замовник. 3. Згідно з пунктом 4 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю» учаснику необхідно підписати проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 як згоду з його умовами. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЕМСТВО "ТРАНС ЛОК" не подало у складі пропозиції підписаний проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 як згоду з його умовами. 4. Згідно з пунктом 5 Додатку 2 до Тендерної документації учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, що при виявленні Замовником невідповідності Товару, отриманого від Учасника, вимогам стандартів щодо якості, технічних умов, встановлених чинним законодавством України до даного виду Товару (кількість, асортимент, комплектність), а також вимогам Замовника, що робить неможливим чи не допустимим використання предмета закупівлі (Товару) відповідно до його цільового призначення, і дані недоліки виникли з вини виробника (Учасника, виконавця, постачальника, продавця) – Учасник зобов’язаний безоплатно замінити Товар неналежної якості упродовж 5 (десяти) календарних днів з моменту отримання відповідної заявки від Замовника. На виконання вимоги пунктом 5 Додатку 2 до Тендерної документації учасник не подав відповідного гарантійного листа. 5. Згідно з пунктом 6 «Технічні вимоги та якісні характеристики» Додатку 2 до Тендерної документації учасник повинен для підтвердження своєї відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (технічним вимогам до предмета закупівлі), учаснику слід завантажити в електронну систему закупівель у складі тендерної пропозиції заповнену, а також скріплену підписом і печаткою (у разі наявності) учасника, який подає свою тендерну пропозицію, дану технічну специфікацію (Додаток 2 до тендерної документації). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЕМСТВО "ТРАНС ЛОК" не подало заповнену, а також скріплену підписом і печаткою (у разі наявності), дану технічну специфікацію. 6. Згідно з пунктом 8 Додатку 2 до Тендерної документації у своїй пропозиції учасник повинен надати сертифікат відповідності виданий органом з сертифікації на відповідність вимогам ТУ У 16.2-38720141-001:2019 Фанера загального призначення і фанера ламінована із шпону лущеного. Технічні умови, п.п. 3.2.1, 3.2.2, 4.1.2, 4.1.4, 4.1.7, 4.1.8, 4.2. Сертифікат повинен бути чинним на дату поставки товару – до 10.05.2024 року. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЕМСТВО "ТРАНС ЛОК" у складі своєї пропозиції подало сертифікат відповідності з якого замовник не може зрозуміти і встановити чи запропонований товар відповідає вимогам ТУ У 16.2-38720141-001:2019 Фанера загального призначення і фанера ламінована із шпону лущеного. Технічні умови, п.п. 3.2.1, 3.2.2, 4.1.2, 4.1.4, 4.1.7, 4.1.8, 4.2. Просимо виправити виявлену невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель: - Відомості про учасника; - Оновити довідку про наявність документально підтвердження досвіду виконання аналогічного договору; - Проект договору про закупівлю - Надати гарантійний лист передбачений пунктом 5 Додатку 2 до Тендерної документації; - Заповнену, а також скріплену підписом і печаткою (у разі наявності), технічну специфікацію; - сертифікат відповідності виданий органом з сертифікації на відповідність вимогам ТУ У 16.2-38720141-001:2019 Фанера загального призначення і фанера ламінована із шпону лущеного. Технічні умови, п.п. 3.2.1, 3.2.2, 4.1.2, 4.1.4, 4.1.7, 4.1.8, 4.2. Або ж виправити встановлену невідповідність іншим шляхом.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42069908 |
---|---|
Поштова адреса | 81700, Україна, Львівська область, місто Жидачів, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Медвідь |
Телефон | +380972955871 |
Ел. пошта | medvidim@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-25 18:35:44
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 18:35:44
Опис
Шановний учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності. 1. Згідно пункту 2 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації «Відомості про учасника» учасник повинен подати відомості про учасника з наступною інформацією: Повна / скорочена назва учасника: Назва документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата (для юридичних осіб): Місце та дата проведення державної реєстрації учасника: Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.): Організаційно-правова форма: Форма власності: Юридична адреса: Поштова адреса: Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО(у разі наявності)), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник). Відомості про контактну(контактних) особу (осіб) учасника (ПІБ, посада, контактний телефон, е-mail) На виконання вимог пункту 2 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації «Відомості про учасника» учасником ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" подано в графі «Місце та дата проведення державної реєстрації» подав інформація, що не відповідає дійсності так як у витязі з ЄДРЮОФОП ГФ наявна інша інформація. 2. Згідно з підпунктом 1.1. пунктом 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно підтвердити відповідність учасника, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі підтверджує довідкою, складеною у довільній формі, що містить інформацію про повністю виконаний аналогічний (аналогічні) договір (договори) (не менше одного), із обов’язковим зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти.. На виконання вимог пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" подано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, яка не містить всієї інформації, яку вимагає Замовник. 3. Згідно з пунктом 14 Додатку 2 до Тендерної документації учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, що при виявленні Замовником невідповідності Товару, отриманого від Учасника, вимогам стандартів щодо якості, технічних умов, встановлених чинним законодавством України до даного виду Товару (кількість, асортимент, комплектність), а також вимогам Замовника, що робить неможливим чи не допустимим використання предмета закупівлі (Товару) відповідно до його цільового призначення, і дані недоліки виникли з вини виробника (Учасника, виконавця, постачальника, продавця) – Учасник зобов’язаний безоплатно замінити Товар неналежної якості упродовж 5 (десяти) календарних днів з моменту отримання відповідної заявки від Замовника. На виконання вимоги пунктом 14 Додатку 2 до Тендерної документації учасник не подав відповідного гарантійного листа. Просимо виправити виявлену невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель: - Оновлені відомості про учасника з актуальною інформацією про місце та дата проведення державної реєстрації учасника; - Оновити довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - Надати гарантійний лист передбачений пунктом 14 Додатку 2 до Тендерної документації. Або ж виправити встановлену невідповідність іншим шляхом.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ ІМЕНІ СОЛОМІЇ КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02224620 |
Поштова адреса | 79008, Україна, Львівська область, місто Львів, пр. Свободи, будинок 28 |
Ім'я |
Назар Сенів |
Телефон | +380322428154 |
Ел. пошта | operazakupky@gmail.com |