На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
284 739.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-15-011812-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 17:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 284 739.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 423.70 UAH з ПДВ |
---|
металопластикові вікна для приміщень з постійним перебуванням людей, металопластикові вікна для складських, підвальних приміщень, котельні, навчальної башти, супутні комплектуючі матеріали (без послуг установки)48 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 2322105549 |
---|---|
Поштова адреса | 40031, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ РОМАНА АТАМАНЮКА, будинок 59, квартира 44 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Івченко Лариса |
Телефон | 380504070149 |
Ел. пошта | evrovikna.sumy@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-30 14:18:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 14:18:45
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено невідповідністі: 1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям не відповідають вимогам, викладеним в додатку 1 до тендерної документації, відсутні документи вказані в переліку. 2. Інформація про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, не відповідає вимогам, викладеним в Додатку 2 до тендерної документації. 3. Відсутній документ, що засвідчує згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі. 4. Відсутні відомості про учасника (згідно додатку 5 тендерної документації). 5. Відсутній документ Лист-згода з умовами проекту договору (згідно додатку 6 тендерної документації). 6. Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не відповідає встановленим вимогам. 7. Відсутні документи: довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для ФОП, ПП, СПД), документ, що посвідчує особу (для ФОП, ПП, СПД). 8. Неповністю заповнена форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (відповідно до Додатку 7 до тендерної документації). Таким чином, для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені п. 43, 44 Особливостей та ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення.
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38397196 |
Поштова адреса | 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Робітнича, 69 |
Ім'я |
Антон Романенко |
Телефон | +0542665417 |
Ел. пошта | dprz01@sm.dsns.gov.ua |