На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 250 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-16-000245-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 6 травня, 10:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 11 250 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 2 травня, 13:14 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 112 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт (реконструкція) тягової підстанції № 2 (45317300-5)1 робота Адреса поставки: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Павленківський парк, тягова підстанція №2 Строк: до 31.12.2024 08:40 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38840039 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бурима Сергій |
Телефон | 380612209853 |
Ел. пошта | sergey_burima@pluton.zp.ua |
субпідрядником не залучається
Час публікації: 2024-05-03 11:52:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-04 11:52:25
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Закупівля: Капітальний ремонт (реконструкція) тягової підстанції № 2 – код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-16-000245-a) Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛУТОН IC" код ЄДРПОУ 38840039 (далі - Учасник). Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у своїй пропозиції Учасник надав інформацію у вигляді таблиці про працівників ТОВ «ПЛУТОН ІС» відповідної кваліфікації. У Додатку №2 до тендерної документації визначено, що у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник, на кожну особу, зазначену у довідці, надає копії документів, що підтверджують кваліфікацію (наприклад: атестати, дипломи, посвідчення, свідоцтва, сертифікати, тощо), а також довідки про навчання, перевірку знань та атестацію з електробезпеки даних спеціалістів. Копії наданих документів завіряються підписом та печаткою Учасника, або підписом представника учасника. Всі копії повинні бути завірені датою не раніше дати оприлюднення даної тендерної документації. Учасником не надано довідки про навчання, перевірку знань та атестацію з електробезпеки деяких спеціалістів, зокрема: Бурима Сергій Вікторович – інженер-механік, Калашнік Олена Іванівна – технік-будівельник, Павленко (Чамота) Світлана Віталіївна – інженер-конструктор з електронних засобів, Сумін Валерій Борисович – магістр з електронних систем. 2. У своїй пропозиції Учасник надав Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій зазначено 5 договорів, укладених з КП «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» за період 2018-2019 роки: №2601/2018 від 07.02.2018р., №0804/2019 від 11.04.2019 р., №1310/2021 від 19.10.2021 р., №77/22 від 09.03.2022 р., №68/23 від 16.02.2023 р. Для підтвердження виконання цих договорів, Учасник також надав лист-відгук про співпрацю від КП «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» та акти виконаних робіт по договорах №2601/2018 від 07.02.2018р., №0804/2019 від 11.04.2019 р., №1310/2021 від 19.10.2021 р. У Додатку №2 до тендерної документації визначено, що для участі у процедурі закупівлі Учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х договорів). ** Під аналогічним за предметом закупівлі договору мається на увазі – договір за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи, виконаний протягом 2020-2024 р.р. Таким чином, Замовник до розгляду може прийняти лише договори №1310/2021 від 19.10.2021 р., №77/22 від 09.03.2022 р., №68/23 від 16.02.2023 р. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - аналогічні договори з усіма додатками та змінами до договорів (у разі якщо передбачено договором); - акти приймання виконаних робіт на суму вартості виконання договору; - позитивні відгуки замовників про наявність чи відсутність зауважень від замовника зазначеного в довідці (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання. Проте, по договорах №77/22 від 09.03.2022 р., №68/23 від 16.02.2023 р. не надані акти приймання виконання робіт. 3. У своїй пропозиції Учасник не надав повного складу фінансової звітності, зокрема відсутні: звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал і примітки до фінансової звітності. У Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник надає копії фінансової звітності* за попередній фінансовий період та документ(и), підтверджуючі обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не меншому ніж очікувана вартість предмета закупівлі за даною закупівлею. Суб’єкти господарювання , які розпочали свою діяльність у 2024 році, на загальних підставах можуть підтверджувати відповідність кваліфікаційному критерію шляхом надання проміжної фінансової звітності за 2024 рік. *Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженим наказом Мінфіну України від 07.02.2013 №73, визначено склад фінансової звітності, а саме баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал і примітки до фінансової звітності. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учаснику необхідно або надати довідки про навчання, перевірку знань та атестацію з електробезпеки наступних спеціалістів, зокрема: Бурима Сергій Вікторович – інженер-механік, Калашнік Олена Іванівна – технік-будівельник, Павленко (Чамота) Світлана Віталіївна – інженер-конструктор з електронних засобів, Сумін Валерій Борисович – магістр з електронних систем, або оновити дані в таблиці 1 «Інформація про працівників ТОВ «ПЛУТОН ІС» відповідної кваліфікації». - Учаснику необхідно надати підтвердження виконання договорів №77/22 від 09.03.2022 р., №68/23 від 16.02.2023 р. шляхом завантаження актів приймання виконання робіт по вищезазначених договорах. - Учаснику необхідно надати в повному обсязі копії фінансової звітності згідно вимог, що передбачені Додатком №2 до тендерної документації, зокрема завантажити звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал і примітки до фінансової звітності.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 38897076 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шапран Ярослав Миколайович |
Телефон | 0997872146 |
Ел. пошта | OOO.SINERGIYA@GMAIL.COM |
без залучення субпідрядників
Післяоплата у розмірі 70% від загальної вартості робіт протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Авансовий платіж у розмірі 30% від загальної вартості Робіт протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Замовником проектно-кошторисної документації
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | КП ПОЛТАВАЕЛЕКТРОАВТОТРАНС ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03328511 |
Поштова адреса | 36014, Україна, Полтавська область, Полтава, вул.Тролейбусна, 10 |
Ім'я |
Московець Вікторія (Moskovets Viktoriia Volodimirovna) |
Телефон | +380532561151 |
Ел. пошта | Moskovec-viktori@i.ua |