На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
480 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Столярні вироби. Код ДК 021:2015 - 44220000-8 . Замовник: Міжрегіональний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Місце знаходження замовника: 42001, Сумська область, м.Ромни, вул. Рятувальників, 64; код ЄДРПОУ - 33219415; категорія замовника визначена відповідно до п. 3 ч. 4 ст 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", вид закупівлі - відкриті торги на закупівлю воріт промислових секційних з вбудованою хвірткою , код ДК 021:2015 -44221300-8
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-16-013121-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 квітня, 12:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 15:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 480 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 квітня, 12:52 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 800.00 UAH з ПДВ |
---|
Ворота промислові секційні з вбудованою хвірткою (4000*4000) . Код ДК 021:2015 - 44221300-8.16 метр квадратний Адреса поставки: 42001, Україна, Сумська область, місто Ромни, вулиця Рятувальників, 64 Строк: до 15.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Ворота промислові секційні з вбудованою хвірткою (4000*4000) . Код ДК 021:2015 - 44221300-8.16 метр квадратний Адреса поставки: 42001, Україна, Сумська область, місто Ромни, вулиця Рятувальників, 64 Строк: до 15.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Ворота промислові секційні з вбудованою хвірткою (4000*4000) . Код ДК 021:2015 - 44221300-8.16 метр квадратний Адреса поставки: 42001, Україна, Сумська область, місто Ромни, вулиця Рятувальників, 64 Строк: до 15.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей (Учасник надав документ «Довідку щодо застосування заходів із захисту довкілля» №12 від 23.04.2024, але в ній не зазначено інформацію, що товар буде поставлено із врахуванням екологічних вимог та передбачати усі заходи із захисту довкілля (не відповідає вимогам підпункту 5.1. пункту 5 Додатку 4 тендерної документації на закупівлю Столярних виробів).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей (Учасник надав документ «Довідку щодо застосування заходів із захисту довкілля» №12 від 23.04.2024, але в ній не зазначено інформацію, що товар буде поставлено із врахуванням екологічних вимог та передбачати усі заходи із захисту довкілля (не відповідає вимогам підпункту 5.1. пункту 5 Додатку 4 тендерної документації на закупівлю Столярних виробів).
Код ЄДРПОУ | 40901509 |
---|---|
Поштова адреса | 03195, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Вільямса Академіка, будинок 6-Д, офіс 43/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Владислав Олександрович |
Телефон | +380961608341 |
Ел. пошта | fopkluchnik@gmail.com |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
1. Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей (Учасник надав документ «Довідку» №4 від 23.04.2024, але в ній не зазначено інформацію, що товар буде поставлено із врахуванням екологічних вимог (не відповідає вимогам підпункту 5.1. пункту 5 Додатку 4 тендерної документації на закупівлю Столярних виробів)); 2. Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (Учасник надав документ «Довідку» №4 від 23.04.2024, в якому підтверджує застосування заходів із захисту довкілля та дотримання положень щодо екологічної безпеки товару, що пропонуються нами та щодо діяльності під час виконання договору про закупівлю, але в ній не зазначено інформацію, щодо екологічної безпеки товару, що пропонуються учасником та діяльності учасника під час виконання договору про закупівлю (не відповідає вимогам підпункту 9 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації на закупівлю Столярних виробів)).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
1. Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей (Учасник надав документ «Довідку» №4 від 23.04.2024, але в ній не зазначено інформацію, що товар буде поставлено із врахуванням екологічних вимог (не відповідає вимогам підпункту 5.1. пункту 5 Додатку 4 тендерної документації на закупівлю Столярних виробів)); 2. Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (Учасник надав документ «Довідку» №4 від 23.04.2024, в якому підтверджує застосування заходів із захисту довкілля та дотримання положень щодо екологічної безпеки товару, що пропонуються нами та щодо діяльності під час виконання договору про закупівлю, але в ній не зазначено інформацію, щодо екологічної безпеки товару, що пропонуються учасником та діяльності учасника під час виконання договору про закупівлю (не відповідає вимогам підпункту 9 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації на закупівлю Столярних виробів)).
Код ЄДРПОУ | 44752752 |
---|---|
Поштова адреса | 04116, Україна, м. Київ, Київ, м. Київ, вул. Кирило-Мефодіївська, будинок 2, кв. (офіс) нежитлове приміщення 406 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гостюк Дмитро Васильович |
Телефон | +380632580945 |
Ел. пошта | d.gostyuk@gmail.com |
не залучається
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у цьому Договорі, не пізніше 90 (дев’яноста) днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін накладної на поставку та монтаж Товару, а у випадку затримки бюджетного фінансування Покупця – протягом поточного бюджетного періоду. Розрахунок здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ №590 від 09.06.2021р.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33219415 |
Поштова адреса | 42001, Україна, Сумська область, м. Ромни, вул. Маяковського, 64 |
Ім'я |
Людмила Кирпань |
Телефон | +380544871050 |
Ел. пошта | kir_pansy@ukr.net |