На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-16-013633-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 травня, 17:25 |
Очікувана вартість закупівлі | 977 276.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 1 травня, 15:11 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 772.76 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
«Поточний ремонт вулиці Оріхова, в с.Оріховиця, Ужгородського району, Закарпатської області» Код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32872788 |
---|---|
Поштова адреса | 78436, Україна, Івано-Франківська область, Надвірнянський район, село Бистриця, урочище Центр, будинок 5Г |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Пастернак Олексій Станіславович |
Телефон | +380979384234 |
Ел. пошта | pbs.tender@ukr.net |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС» повідомляє, що не планує залучати субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг по предмету закупівлі «Поточний ремонт вулиці Оріхова, в с.Оріховиця, Ужгородського району, Закарпатської області» Код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» у обсязі не менше 20 % від вартості договору про закупівлю.
Час публікації: 2024-05-13 16:23:27
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-14 16:23:27
Опис
ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою «13» травня 2024р. № 05/05 с.Оноківці Порядок денний: Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ПБС» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Поточний ремонт вулиці Оріхова, в с.Оріховиця, Ужгородського району, Закарпатської області» Код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь». (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-04-16-013633-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: У додатку 4 «Проект договору» встановлено: 13.8. Невід’ємною частиною договору є: - Додаток 1 – Договірна ціна; - Додаток 2 – Зведений кошторис; - Додаток 3 – Локальний кошторис. 1. Учасником, у складі тендерної пропозиції надано Розрахунок договірної ціни та локальний кошторис у відповідності до переліку розрахунків вартості робіт «Технічного завдання», які є і додатками до договору. Щодо Зведеного кошторисного розрахунку, то його у складі документів не має. Враховуючи, що всі розрахунки виконуються комплексно по об’єкту у спеціальних програмах, то Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва відповідно до тендерної пропозиції. 2. У додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» встановлено вимогу, що на виконання вимог тендерної документації замовника, Учасник надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Також замовником встановлено мінімальні вимоги учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність машин та механізмів згідно мінімальних вимог до учасника процедури закупівлі щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Але враховуючи те, що виконання робіт передбачає фрезерування старого покриття та Учасником в розрахунку вартості робіт застосовано використання та відображено у підсумковій відомості ресурсів «Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 мм». З метою забезпечення якісного виконання робіт та усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію про наявність «Машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 мм» з підтвердженням права володіння та/або права користування. 3. Додатком 1 Тендерної документації встановлено вимогу надання інформації у формі Довідки про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження інформації, зазначеної у довідці Учасник повинен надати Скановані копії договорів та актів виконаних робіт (наданих послуг) по договорам вказаним у довідці відповідно до пункту 3 таблиці Додатку 1. (Якщо актів виконаних робіт (наданих послуг) по даному договору більше трьох, то надається Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт (наданих послуг) із зазначенням суми. В цьому разі надається тільки копії трьох актів з реєстру до даного договору). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано сканкопію договору № 146 від 13.04.2023року із додатками, додаткові Угоди та додатки до них. На підтвердження виконання зазначеного договору Учасником надано Довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3в та акти виконаних робіт за формою КБ-2, що у сумі складає виконання робіт на суму згідно Додаткової Угоди №4. Однак при перевірці наданих документів виявлено ряд невідповідностей, а саме: - У додатку до договору та додатку до додаткової угоди №4 відсутні ПІБ підписувачів; - Довідка про вартість робіт за червень на суму 13 962 952,80грн не містить дати підписання та ПІБ підписувачів; - Акт за червень на суму 13 962 952,80грн не містить дати підписання та ПІБ підписувачів; - Довідка про вартість робіт на суму 7 253 757,60грн, не вказано за який період, не містить дати підписання та ПІБ підписувачів; - Акт №2 за червень не містить дати підписання та ПІБ генпідрядника; - Довідка про вартість робіт на суму 675 709,20грн не вказано за який період, не містить дати підписання та ПІБ генпідрядника; - Акт за липень на суму 675 709,20грн – відсутні реквізити договору, не містить дати підписання та ПІБ генпідрядника; Також Учасником надано сканкопію договору № 298 від 19.06.2023року із додатками, додаткові Угоди та додатки до них. На підтвердження виконання зазначеного договору Учасником надано Довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3в та акти виконаних робіт за формою КБ-2, що у сумі складає виконання робіт на суму згідно Додаткової Угоди №2. Однак при перевірці наданих документів виявлено ряд невідповідностей, а саме: - У додатку до договору відсутні ПІБ підписувачів; - Довідка про вартість робіт за липень на суму 6 841 552,80грн не містить дати підписання; - Акт за липень на суму 6 841 552,80грн не містить дати підписання; - Довідка про вартість робіт на суму 6 271 580,40грн, не вказано за який період, не містить дати підписання з боку Замовника та ПІБ підписувачів; - Акт на суму 6 271 580,40грн, не вказано за який період, не містить ПІБ підписувачів; - Довідка про вартість робіт на суму 419 889,60грн, не вказано за який період; - Акт на суму 419 889,60грн, не вказано за який період, відсутні реквізити договору, дати підписання та ПІБ генпідрядника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями привести у відповідність інформацію та/або надати належним чином документи згідно вимог пункту 3 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 Тендерної документації. Весь наданий пакет документів повинен бути оформлений належним чином. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій протягом 24годин ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа _______________ підпис Володимир НЕЙМЕТ
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40411209 |
---|---|
Поштова адреса | 88015, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, , ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 25, квартира 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | юрий волковинский |
Телефон | +380992210799 |
Ел. пошта | ushbu58@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40121960 |
---|---|
Поштова адреса | 08129, Україна, Київська область, Бучанський район, село Петропавлівська Борщагівка, вулиця Львівська, будинок 3, офіс 46 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Давтян Арпіне Ашотівна |
Телефон | 380974294667 |
Ел. пошта | mishem@ukr.net |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Мішем», в особі диретора Давтян Арпіне Ашотівни, повідомляє, що не планує залучати до виконання робіт субпідрядників у обсязі 20 % і більше вартості договору про закупівлю.
Замовник оплачує якісно надані Послуги протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту виконаних робіт за формою КБ-2, КБ-3, шляхом перерахунку грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, при умові надходження коштів з джерел фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Оноківська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04350168 |
Поштова адреса | 89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, вул. Головна, буд. 59 |
Ім'я |
Володимир Неймет |
Телефон | +380312739844 |
Ел. пошта | zakupivli.onok.oth@gmail.com |