На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
690 392 154.07 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. Відповідно до п. 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-17-006702-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 16:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 690 392 154.07 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 451 960.77 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 500 000.00 UAH |
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області1 послуга Адреса поставки: 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40 Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32054743 |
---|---|
Поштова адреса | 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.40-річчя Перемоги, 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Король Наталія Іванівна |
Телефон | +380432660747 |
Ел. пошта | vintend@mail.ua |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК АВТОСТРОЙ" ЄДРПОУ 37477703
Час публікації: 2024-04-29 15:10:34
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-30 15:10:34
Опис
Перелік невідповідностей 1. В порушення вимог тендерної документації Учасник ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому замовником, щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: - Учасником в складі Пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №55 від 23.04.2024 року в якій вказано не повний перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі, а саме не вказано асфальтобетонний завод. 2. Учасник ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" надав довідку №59 від 23.04.2024 про те, що планує залучити субпідрядника у обсязі не більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В свою чергу вказана в довідці інформація не дає можливості замовнику однозначно встановити відсоток робіт/послуг на які може бути залучений субпідрядник, а саме те, чи має намір учасник залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю. 3. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У складі тендерної пропозиції відсутні копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення та/або копію запису в трудовій книжці про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення на наступних працівників: Васильків Зіновій Богданович, Тусняк Василь Харитонович, Гончарук Олександр Петрович, Безносюк Михайло Дмитрович, Кицюк Петро Денисович, Царенко Василь Дмитрович, Майденюк Микола Іванович, Бутлерський Юрій Мефодійович, Чорний Василь Петрович, Доканін (Кемінь) Наталія Іванівна, Доканін Сергій Олександрович, Темерівський Віталій Петрович, Погребняк Віктор Олексійович. Порушені вимоги Тендерної документації 1. Підпунктом 1.1 Пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації (Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям) встановлено порядок підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій шляхом надання: - Довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі: Екскаватор не менше 10 шт; Автогрейдер не менше 10 шт; Машина для розподілення протиожеледних матеріалів – не менше 10 шт; Автомобіль бортовий не менше 5 шт; Автомобіль самоскид не менше 10 шт; Роторний самохідний снігоочищувач/снігоочисник не менше 6 шт; Асфальтоукладач не менше 1 шт; Асфальтобетонний завод (АБЗ) не менше 1 шт. 2. Пунктом 7 Розділу 3 Тендерної документації передбачено: Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). 3. Підпунктом 2.1 Пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації (Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям) встановлено: Учасником в складі пропозиції надається Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Для підтвердження інформації про наявність достатньої кількості працівників, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію додатку 1 до «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (Д1) за останній звітній період; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення та/або копію запису в трудовій книжці про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, в якій має міститися обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі. 2. Довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). 3. Усунути невідповідність у документах наданих на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід шляхом надання/оновлення документів та/або інформації у відповідності до вимог тендерної документації.
Оплата виконаних робіт (послуг) проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Ненадходження коштів з відповідного бюджету на реєстраційний рахунок Замовника для оплати послуг за цим договором, а також несвоєчасне їх перерахування органом державного казначейства Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42434474 |
Поштова адреса | 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Ім'я |
Роман Совик |
Телефон | +380432560707 |
Ел. пошта | nekqew@gmail.com |