На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
769 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-17-008868-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 13:38 |
Очікувана вартість закупівлі | 769 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 845.00 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт (влаштування системи припливно-витяжної вентиляції) харчоблоку спеціального Навчально-виховного комплексу "Пізнайко" за адресою: вул.Дегтярівська, 6-А у Шевченківському районі міста Києва, код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи1 послуга Адреса поставки: 04050, Україна, Київська область, Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 6-А Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37396191 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Северинов Володимир |
Телефон | 380443693151 |
Ел. пошта | LIVECLIMAT@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-04-30 10:00:51
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 10:00:51
Опис
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "УКР СМАРТ ІНЖИНІРИНГ", код ЄДРПОУ/ІПН 37396191було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. На вимогу пп. 1.2. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації не підтверджено наведену у довідці щодо наявності, найменування обладнання/інструментів, транспортних засобів (або механізмів) та технологій інформацію щодо власності обладнання, а саме: інфрачервоний пірометр UNI-T UT300A, кліщі струмовимірювальні UNI-T UTМ1213С(UT213С) АС DC; 2. На вимогу пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації не надано акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договору, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань; 3. На вимогу пункту 1 розділу «ІНШІ ДОКУМЕНТИ» Додатку №1 до тендерної документації не надано паспорт особи, що уповноважена підписувати договір за результатами закупівлі, або інший документ передбачений ст.13 Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують її спеціальний статус».; 4. На вимогу пункту 1 розділу «ІНШІ ДОКУМЕНТИ» Додатку №1 до тендерної документації не надано листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються.; 5. На вимогу пункту 3 розділу «Документи від учасника, що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання:» Додатку №3 до тендерної документації не надано підтверджуючого документу про акредитацію в Національному агентстві акредитації України (НААУ) органу сертифікації; 6. На вимогу пункту 8 розділу «Документи від учасника що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання:» Додатку №3 до тендерної документації не надано «Кошторисна документація складена відповідно до настанови з визначення вартості будівництва (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, головним інженером проекту) Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 (останньої версії ) у складі : - дефектний акт; - договірна ціна (тверда); - обʼєктний кошторис; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi; - перелік основних матеріальних ресурсів; - календарний графік робіт.» Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пп. 1.2. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації; - пункт 2 Додатку №1 до тендерної документації; - пункт 1 розділу «ІНШІ ДОКУМЕНТИ» Додатку №1 до тендерної документації; - пункт 1 розділу «ІНШІ ДОКУМЕНТИ» Додатку №1 до тендерної документації; - пункт 3 розділу «Документи від учасника, що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання:» Додатку №3 до тендерної документації; - пункту 8 розділу «Документи від учасника що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання:» Додатку №3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. підтвердити наведену в довідці щодо наявності, найменування обладнання/інструментів, транспортних засобів (або механізмів) та технологій інформацію щодо власності обладнання, а саме: інфрачервоний пірометр UNI-T UT300A, кліщі струмовимірювальні UNI-T UTМ1213С(UT213С) АС DC, – наступними копіями можливих документів: договору купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договору оренди (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів/механізмів, або договору на надання послуг (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів/механізмів, або бухгалтерського документу (витяг з оборотно-сальдової відомості учасника станом на дату оголошення про закупівлю), або технічних паспортів чи інших реєстраційних документів із зазначенням власника). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем); 2. надати акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договору, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань; 3. надати паспорт особи, що уповноважена підписувати договір за результатами закупівлі, або інший документ передбачений ст.13 Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують її спеціальний статус»; 4. надати лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються; 5. надати підтверджуючі документи про акредитацію в Національному агентстві акредитації України (НААУ) органу сертифікації; 6. надати «Кошторисна документація складена відповідно до настанови з визначення вартості будівництва (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, головним інженером проекту) Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 (останньої версії ) у складі : - дефектний акт; - договірна ціна (тверда); - об’єктний кошторис; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - розрахунок заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості; - перелік основних матеріальних ресурсів; - календарний графік робіт.». У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Розрахунок проводиться в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2В) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) протягом 21 календарного дня з дати їх підписання.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37470086 |
Поштова адреса | 04119, Україна, Київська область, Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А |
Ім'я |
Красієнко Інна Леонідівна |
Телефон | 380444893554 |
Ел. пошта | iiisdf789@gmail.com |