На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 400 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-17-009040-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 квітня, 08:00 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 15:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 400 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 000.00 UAH з ПДВ |
---|
«Благоустрій територій громади шляхом здійснення демонтажу незаконно встановлених гаражів та елементів благоустрою, тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності та тимчасових конструкцій розташованих на землях комунальної власності Рівненської міської територіальної громади».1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45110000-1, Руйнування та знесення будівель і земляні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44980867 |
---|---|
Поштова адреса | 33027, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Київська, будинок 18, квартира 28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Мосягіна Олена |
Телефон | 380997014679 |
Ел. пошта | bud_city_rivne@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-25 16:14:13
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 16:14:13
Опис
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ І БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «25» квітня 2024 року м. Рівне №1 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" (ЄДРПОУ 44980867) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Благоустрій територій громади шляхом здійснення демонтажу незаконно встановлених гаражів та елементів благоустрою, тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності та тимчасових конструкцій розташованих на землях комунальної власності Рівненської міської територіальної громади» ДК 021:2015 – 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № : UA-2024-04-17-009040-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Надано Довідку №9 від 19.04.2024р. про наявність в учасника процедури закупівлі працівників, які будуть долучені до виконання робіт: в якій в рядку 1 по Мосягіна Олена Генадіївна зазначено Наказ №1/к від 01.01.2023р., проте на підтвердження надано Наказ №1/к від 01.02.2023р.; в якій в рядку 8 по Волков Анатолій Дмитрович зазначено Цивільно-правовий договір № 1904/01 від 19.04.2024, проте на підтвердження надано Цивільно-правовий договір № 1904/04 від 19.04.2024. 2. Відсутня довідка з інформацією щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання. 3. Відсутня інформація про наявність вантажної платформи. 4. Учасником надані договори суборенди техніки, технічні паспорти, які підтверджують право власності, проте відсутні договори, які підтверджують господарські відносини між орендарями та власниками техніки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток № 1 до тендерної документації: 2. Надати довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання) з інформацією про склад працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, та стаж роботи на підприємстві. Обов’язкова наявність: • Вантажники – не менше 6 осіб; З метою підтвердження зазначеної у довідці інформації Учасник надає належним чином завірені копії наказів про прийняття на роботу та/або виписки з наказів та/або належним чином завірені копії цивільно-правових угод. 2. Додаток № 1 до тендерної документації: 1. Надати довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання) з інформацією щодо наявності наступної матеріально-технічної бази та обладнання. 3. Додаток № 1 до тендерної документації: 5. Вантажна платформа з тягачем розмірами платформи: довжина загальна не менше 12.5 м., ширина не менше 2,4м. - 1 шт. 4. Додаток № 1 до тендерної документації: Якщо техніка, обладнання тощо не є власністю Учасника, а залучені, то Учасником на всю вказану у довідці техніку, обладнання тощо подаються: - посвідчені копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт); - посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, інших документів, які посвідчують право власності орендодавця, лізингодавця тощо. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: 1. Надати довідку з вказанням дійсної дати наказу про прийняття на роботу Мосягіної Олени Генадіївни та дійсного номеру Цивільно-правового договіру Волкова Анатолія Дмитровича. 2. Надати довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання) з інформацією щодо наявності наступної матеріально-технічної бази та обладнання. 3. Надати інформацію щодо наявності вантажної платформи з підтверджуючими документами. 4. Надати договори, які підтверджують господарські відносини між орендарями та власниками техніки, які зазначені, відповідно, у договорах суборенди та документах, які підтверджують право власності на техніку. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Сергій ГОРДІЄВСЬКИЙ
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44250562 |
Поштова адреса | 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Шевченка, будинок 45 |
Ім'я |
Гордієвський Сергій Іванович |
Телефон | 380362266626 |
Ел. пошта | dep_t2021@ukr.net |