На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
890 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Щебінь повинен бути митий, із природного каменю (гранітний), кубовидний. Щебінь не може бути із гравійного (річкового), колотого річкового, вапнякового каменю та доломіту, а повинен бути із природного каменю (гранітний).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-17-012465-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 17:34 |
Очікувана вартість закупівлі | 890 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 450.00 UAH з ПДВ |
---|
Щебінь митий із природного каменю(гранітний) фракції 5-10 мм (ДК 021:2015: 14212320-9 – Гранітний щебінь)1000 тонна Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14210000-6, Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2900421372 |
---|---|
Поштова адреса | 77300, Україна, Івано-Франківська область, місто Калуш, ВУЛИЦЯ КОСТОМАРОВА, будинок 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Косило |
Телефон | +380954941293 |
Ел. пошта | fopkosilol@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-25 14:24:14
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 14:24:14
Опис
1. Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації, а саме у Додатку № 3 до тендерної документації;. Згідно пункту 7 Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку № 3 до Тендерної документації учасник має надати: Копія чинної ліцензії або чинного документа дозвільного характеру (або іншого документу, який посвідчує її видачу) (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення постачання товару Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період постачання товару, надання послуг, що є предметом закупівлі). У разі, якщо отримання дозволу або ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення про не отримання такого дозволу або ліцензії. Учасник надав документ із поясненням про неотримання дозволу або ліцензії. Проте, Учасник назвав цей документ довідкою, а має бути лист-пояснення. Тому, Учаснику необхідно переробити та надати пояснення про неотримання дозволу або ліцензії із зазначенням у назві, що це лист-пояснення. Згідно пункту 10 Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку № 3 до Тендерної документації учасник має надати: Для платників ПДВ: - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (у разі наявності), або - копія витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (у разі наявності). Для платників єдиного податку: - копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі наявності), або - копія витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі наявності). Учасник надав копію Витягу з Реєстру платників єдиного податку. Проте, для замовника не зрозуміло чи ця копія Витягу з Реєстру платників єдиного податку надана з оригіналу чи ні. Тому, Учаснику необхідно надати належним чином засвідчену копію Витягу з Реєстру платників єдиного податку. Згідно пункту 13 Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку № 3 до Тендерної документації учасник має надати: Довідка, яка містить інформацію про те, що між учасником процедури закупівлі та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було, або довідка* з інформацією про надання учасником процедури закупівлі підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції (за умови, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору). * Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. Учасник не надав довідки у відповідності до п. 13 Додатку № 3 Тендерної документації, а, натомість, надав довідку за абзацом 14 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, який виключено на підставі Постанови КМУ № 382 від 02.04.2024. Тому, Учаснику необхідно надати довідку у відповідності до п. 13 Додатку № 3 Тендерної документації. 2. Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) згідно Додатку № 4 до тендерної документації;. Згідно пункту 13 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку № 4 до Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про країну походження товару. Учасник надав довідки у якій зазначив, що країною походження виробника товару є Україна. Проте, замовник вимагає від учасника надати довідку в довільній формі про країну походження товару, а не країну походження виробника товару. Тому, Учаснику необхідно надати довідку у відповідності до п. 13 Додатку № 4 Тендерної документації - довідку в довільній формі про країну походження товару. Згідно речення другого абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому, враховуючи вищенаведене, відповідно до положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення Фізичною особою-підприємцем Косило Віталієм Миколайовичем невідповідностей, шляхом: 1) переробити та надати пояснення про неотримання дозволу або ліцензії із зазначенням у назві, що це лист-пояснення; 2) надати належним чином засвідчену копію Витягу з Реєстру платників єдиного податку; 3) надати довідку у відповідності до п. 13 Додатку № 3 Тендерної документації; 4) надати довідку у відповідності до п. 13 Додатку № 4 Тендерної документації - довідку в довільній формі про країну походження товару;, в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення.
Розрахунки за відвантажений Товар здійснюються Замовником в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника по факту відвантаження Товару з відстрочкою платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів. Джерело фінансування: місцевий бюджет і кошти Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40270150 |
Поштова адреса | 76006, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13, |
Ім'я |
Вовчук Віталій Юрійович |
Телефон | 380958573950 |
Ел. пошта | KPMDK@META.UA |