На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 796 570.99 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-18-002126-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 12:41 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 796 570.99 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8 982.85 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 10 000.00 UAH |
«Поточний ремонт системи опалення Уманської гімназії № 14 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Незалежності, 69/20, м. Умань, Черкаська область»1 послуга Адреса поставки: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул. Незалежності, 69/20 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33107701 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Діденко Л.І. |
Телефон | 0980808355 |
Ел. пошта | LARALADA@UKR.NET |
Час публікації: 2024-04-26 15:25:37
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-27 15:25:37
Опис
1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації; … 2. Забезпечення тендерної пропозиції 4. У реквізитах гарантії: … 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;» … 1) Пунктом 2.3. Додатку №1 вимагається: 2.3.Усі зазначені у Довідці працівники відповідно до п.п. 2.1 та 2.2 зобов`язані пройти перевірки з питань охорони праці, що підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції посвідченням та/або копією протоколу (витягом з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці на таку перевірку знань Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. 1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції підтвердив проходження перевірки з питань охорони праці головним енергетиком Башаком Ігором Михайловичем. По решті працівників Учасником ТОВ «ЕД ТЕМП» не підтверджено проходження ними перевірки з питань охорони праці. 2) Пунктом 10 підпункту 4 Підрозділу 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» встановлено, що строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. 2. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надає банківську гарантію № KIEG326672984 у абзаці 1 пункту 3 якої зазначено: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога).». Таким чином гарантією конкретно не визначено в яких саме днях гарант безвідклично сплатить бенефіціару суму гарантії у випадку настання умов (підстав) невиконання принципалом своїх зобов’язань: робочих чи банківських. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Підрозділ 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Підрозділ 2 «Забезпечення тендерної пропозиції»; Додаток № 1 до тендерної документації Розділ 1 «1. Кваліфікаційні критерії» Підрозділ 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Для підтвердження проходження працівниками, зазначеними в Довідці, перевірки з питань охорони праці надати посвідчення та/або копії протоколів (витягів з протоколів) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. 2) Надати оновлену банківську гарантію з врахуванням виявлених невідповідностей.
Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт з відтермінуванням платежу до 120 банківських днів. Оплата за надані послуги здійснюється на підставі рахунку та Акту приймання виконаних будівельних робіт. У випадку відмови Замовника прийняти надані послуги, Сторонами складається акт із переліком претензій Замовника. Фінансування послуг здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, які передбачені на 2024 рік.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44308884 |
Поштова адреса | 20300, Україна, Черкаська область, Умань, Площа Соборності буд.1 |
Ім'я |
Франчук Василь Миколайович |
Телефон | 380637573560 |
Ел. пошта | upravlinosvit@ukr.net |