На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
110 000.00 UAH
Замовник
комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Місце надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, об’єкти замовника в м. Харків та у Харківській області, згідно з додатком 4 до тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-18-004616-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 01:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 15:31 |
Очікувана вартість закупівлі | 110 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 квітня, 14:19 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 550.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71240000-2, Архітектурні, інженерні та планувальні послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42876108 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Еліна Солопіхіна |
Телефон | 380503007102 |
Ел. пошта | citytechgroup.ua@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-30 13:26:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 13:26:26
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією – Товариство з обмеженою відповідальністю «СІТІТЕХГРУП». Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СІТІТЕХГРУП» (код ЄДРПОУ 42876108) (далі – Учасник) виявлені наступні невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Згідно вимог підпункту 1) пункту 1.1. розділу III тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати заповнену учасником форму «Загальні відомості про учасника» згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Згідно вимог пункту 1.2. розділу III тендерної документації документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронному вигляді через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді сканованого оригіналу документа/сканованої копії документа, засвідчених підписом учасника/уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), у форматі: .pdf / .jpeg / .png тощо або у вигляді електронних документів у форматі .pdf через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису на кожен з електронних документів (матеріал чи інформацію). Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надана форма «Загальні відомості про учасника» у вигляді електронного документу у форматі .word. Також, у наданій формі у № з/п 4, відсутня інформація щодо правового статусу Учасника. 2. Згідно вимог пункту 4 розділу III тендерної документації строком дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними є 91 день із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надана форма «Тендерна пропозиція» (№ 18/02-01/24 від 18.04.2024) у якій зазначено, що Учасник погоджується дотримуватися своєї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Згідно вимог пункту 7 розділу III тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг, як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку в довільній формі про незалучення субпідрядників/співвиконавців до надання послуг що є предметом закупівлі. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції вищезазначена інформація/довідка не надана. 4. Згідно вимог підпункту 1.2.1. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен був надати довідку, що містить інформацію про нaявнiсть у учасника спеціалістів вiдпoвiднoї кваліфікації, а саме: інженерів з інвентаризації нepухoмoгo мaйнa з досвідом poбoти у цій гaлузi не менше 3 років, які мають трудові відносини за oснoвним місцем пpaцeвлaштувaння, aбo залучених на пiдстaвi цивільно-правових дoгoвopiв. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надана довідка про наявність працівників (№12/02-01/24 від 18.04.2024) у якій зазначено про наявність двох співробітників Учасника. При цьому, згідно довідки та наданих підтверджуючих документів, Кадук Надія Петрівна перебуває на посаді інженера експерта з контролю за виконанням окремих видів робіт, що не відповідає вимогам тендерної документації. 5. Згідно вимог підпункту 1.2.3. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен був надати копії квaлiфiкaцiйних сертифікатів працівників вкaзaних у дoвiдцi, поданій згідно підпункту 1.2.1. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції наданий кваліфікаційний сертифікат виданий на Кадук Надію Петрівну, у якому категорія зазначена як: Технік з інвентаризації нерухомого майна, що не відповідає вимогам тендерної документації. 6. Згідно вимог пункту 2.1. Додатку 2 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення аналогічного договору, предмету цього договору, ціни цього договору (загальної вартості договору), назви та адреси замовника/покупця за договором, його коду згідно ЄДРПОУ (для юридичної особи); Прізвища, ініціали, номер телефону контактної особи цього замовника/покупця. Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати оригінал чи копію аналогічного договору, зазначеного ним у довідці (з усіма додатками до нього, які є його невід'ємними частинами), та оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту/актів виконаних робіт (наданих послуг)/інший (інші) документ (документи), що свідчить (свідчать) про надання послуг по договору у повному обсязі. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку (№11/02-01/24 від 18.04.2024) зміст якої не містить інформацію щодо прізвища, ініціалів, номеру телефону контактної особи замовника/покупця, які зазначені у довідці. Також, предмет договорів зазначений у довідці, не відповідає предметам договорів зазначеним в укладених договорах. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надані оригінали договорів, інформація про які зазначена у довідці та документи, що свідчать про надання послуг по договорам у повному обсязі. Під час перевірки наданих договорів в електронній системі публічних закупівель Prozorro було встановлено, що договори № 09082021/3 від 27.08.2021 та № 74/3-ПД/20 від 12.03.2020 мають Додаток 1 до них, які не надані у складі тендерної пропозиції Учасника, що є порушенням вимог тендерної документації. Згідно вимог абзацу три пункту 2.1. Додатку 2 до тендерної документації аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано оригінал договору № 09082021/3 від 27.08.2021 у якому предмет закупівлі визначений за кодом Єдиного закупівельного словника 71340000-3 (комплексні інженерні послуги). Згідно оголошення про проведення даних відкритих торгів предмет закупівлі визначений за кодом Єдиного закупівельного словника як 71240000-2 (Архітектурні, інженерні та планувальні послуги). Таким чином договір № 09082021/3 від 27.08.2021 не є аналогічним за предметом закупівлі договором. Враховуючи вищезазначені невідповідності вибачається, що Учасник не підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, Товариству з обмеженою відповідальністю «СІТІТЕХГРУП» (код ЄДРПОУ 42876108) необхідно виправити невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 1. Форми «Загальні відомості про учасника» згідно з Додатком 1 до тендерної документації, оформлену у відповідності з вимогами пункту 1.2. розділу III тендерної документації. 2. Уточненої інформації щодо дотримання Учасником строку дії тендерної пропозиції, визначеної тендерною документацією. 3. Інформації/довідки щодо залучення або незалучення субпідрядників/співвиконавців до надання послуг що є предметом закупівлі, складеній у відповідності з пунктом 7 розділу III тендерної документації. 4. Уточненої або нової довідки, що містить інформацію про нaявнiсть у учасника спеціалістів вiдпoвiднoї кваліфікації, які мають нeoбхiднi знання та досвід, складеній у відповідності з вимогами підпункту 1.2.1. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. 5. Копії квaлiфiкaцiйних сертифікатів працівників вкaзaних в уточненій або новій дoвiдцi, складеній на виконання вимог пункту 4 цього повідомлення. 6. Уточненої або нової довідки складеній в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення аналогічного договору, предмету цього договору, ціни цього договору (загальної вартості), назви та адреси замовника/покупця за договором, його коду згідно ЄДРПОУ (для юридичної особи); Прізвища, ініціали, номер телефону контактної особи цього замовника/покупця. Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати оригінал чи копію аналогічного договору, зазначеного ним у довідці (з усіма додатками до нього, які є його невід'ємними частинами), та оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту/актів виконаних робіт (наданих послуг)/інший (інші) документ (документи), що свідчить (свідчать) про надання послуг по договору у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 1916904550 |
---|---|
Поштова адреса | 41113, Україна, Сумська область, с. Івот, вул. Галенка буд.16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Циганок Іван Олександрович |
Телефон | +380663869783 |
Ел. пошта | bti.komfort@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41741004 |
---|---|
Поштова адреса | 61003, Україна, Харківська область, місто Харків, провулок Вірменський, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Денис Потапенко |
Телефон | +380972095392 |
Ел. пошта | den.potapenko.2018@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34953769 |
Поштова адреса | 61033, Україна, Харківська область, Харків, вул. Тахіатаська,3 м. Харків |
Ім'я |
Рябуха Андрій Миколайович |
Телефон | 380577071091 |
Ел. пошта | kpkvlk@ukr.net |