На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
550 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-18-004514-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 11:46 |
Дата останніх змін | 2 травня, 09:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 550 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з поточного ремонту санвузла, душової та роздаткової кімнат групи "Пізнайко" в Полтавському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 65 "Школа здоров'я" Полтавської міської ради Полтавської області за адресою: м. Полтава, пров. Латишева, 61 послуга Адреса поставки: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, пров. Латишева, 6 Строк: до 31.12.2024 11:46 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2693219165 |
---|---|
Поштова адреса | 38714, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, село Івашки, вул. Миру, буд. 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Тетяна |
Телефон | +380983775051 |
Ел. пошта | sorbona1@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-29 15:21:17
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-30 15:21:17
Опис
Під час розгляду пропозиції Учасника Фізична особа-підприємець " НАЗАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: Замовник в Додатку 4 до тендерної документації вимагав надати: 3. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 3.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність офісу, складу Учасника: найменування, кількість та підстава використання (власне, залучене). 3.3. На підтвердження наявності офісу, складу, залученої матеріально-технічної бази Учасник надає актуальні/діючі договори оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору. Учасник Фізична особа-підприємець " НАЗАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" надала довідку щодо наявності офісу, складу, зазначивши договір № 1/Ап-2024 від 01 січня 2024 року, який не відповідає номеру сканкопії договору. Учасник повинна привести у відповідність номеру договору у довідці щодо наявності офісу, складу. Замовник в Додатку 4 до тендерної документації вимагав надати: 3.2. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник Фізична особа-підприємець " НАЗАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" надала довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначила про наявність орендованої установки алмазного буріння. Учасник не надала на підтвердження договір оренди установки алмазного буріння. Учасник Фізична особа-підприємець " НАЗАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" повинна надати договір оренди установки алмазного буріння. Замовник в Додатку 4 до тендерної документації вимагав надати: 3.4.Інформацію про автомобільну техніку (на автомобільному ходу) підтверджується документально, а саме: • у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів на автомобільну техніку (на автомобільному ходу). Учасник Фізична особа-підприємець " НАЗАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначила про наявність власного автомобіля Fiat Doblo. Учасник не надала на підтвердження копію технічного паспорту на власний автомобіль Fiat Doblo. Учасник повинна надати копію технічного паспорту на автомобіль Fiat Doblo. Замовник в Додатку 4 до тендерної документації зазначав: Кількість техніки має бути достатньою для надання послуг у повному обсязі. Залучена до надання послуг техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист. Учасник не надала гарантійного листа. Учасник Фізична особа-підприємець " НАЗАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" повинна надати гарантійний лист. Згідно з пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШЕНО: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей за предметом закупівлі Послуги з поточного ремонту санвузла, душової та роздаткової кімнат групи "Пізнайко" в Полтавському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 65 "Школа здоров'я" Полтавської міської ради Полтавської області за адресою: м. Полтава, пров. Латишева, 6 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи).
Оплата наданих послуг здійснюється після фактичного надання послуг Виконавцем на підставі акта здачі-приймання наданих послуг протягом 90 календарних днів з дня отримання такого Акту Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовником бюджетних коштів на фінансування послуг на свій реєстраційний рахунок
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент освіти Полтавської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02145725 |
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, Poltava, Sobornosti Street, 36 |
Ім'я |
Блоха Віталій Олександрович ( ) |
Телефон | +380532609554 |
Ел. пошта | zakupivli@osvitapoltava.gov.ua |