На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
6 263 462.50 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-18-012964-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 17:32 |
Дата останніх змін | 3 травня, 16:15 |
Очікувана вартість закупівлі | 6 263 462.50 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 квітня, 11:52 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 31 317.31 UAH з ПДВ |
---|
Ворота промислові енергозберігаючі секційні та розпашні (з монтажем)27 комплект Адреса поставки: Україна Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Код ЄДРПОУ | 3062803319 |
---|---|
Поштова адреса | 53042, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Маяк, ВУЛИЦЯ НОВА, будинок 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрий Михайлович |
Телефон | +380981616098 |
Ел. пошта | savsales01@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2700709692 |
---|---|
Поштова адреса | 39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, ВУЛИЦЯ МІЧУРІНА, будинок 85, квартира 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сукач Дмитро Володимирович |
Телефон | +380673066363 |
Ел. пошта | vvs3@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-01 13:55:15
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 13:55:15
Опис
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю, які можна виправити, в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі ТП та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, • відсутність у складі ТП інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагав замовник, та / або • відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник. Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в процедурі відкритих торгів «UA-2024-04-18-012964-a», а саме Фізичної особи-підприємця СУКАЧА ДМИТРА ВОЛОДИМИРОВИЧА (далі — ФОП Сукач Д.В.), виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. І. Перелік невідповідностей: Невідповідність 1. На документи, які підвантажені у складі тендерної пропозиції до даної закупівлі, не накладено КЕП. Невідповідність 2. Відсутня у Довідці про наявність матеріально-технічної бази учасника наступна техніка, а саме: кран-маніпулятор, відбійний молоток та бетонозмішувач. Невідповідність 3. Відсутні у Довідці про наявність працівників відповідглї кваліфікації, які мають певні знання та досвід наступні працівники, а саме: інженер-проектувальник, виконавець робіт, опоряджувальник будівельний, електромонтажник. Невідповідність 4. У довідці про виконання аналогічних договорів зазначено виконані договори, але у складі тендерної пропозиції відсутній аналогічний договір з ТОВ “Хорольський завод дитячих продуктів харчування”. Невідповідність 5. Відсутні у складі тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних послуг, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі кожного з наданих відповідних аналогічних договорів, у відповідності до ціни (загальної вартості) кожного з виконаних аналогічних договорів. Невідповідність 6. Відсутній лист-відгук про виконання договору №4-368/23 від 09.10.2023 року з Управлінням поліції охорони в Полтавській області на секційні та ролетні ворота. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Стосовно невідповідності 1. Витяг з п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти кваліфікований електронний підписи (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. Стосовно невідповідності 2. Витяг з Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю товару код за ДК 021:2015 (44220000-8 – Столярні вироби) «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження»: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Мінімальний перелік та кількість техніки яку учасник обов’язково включає до форми: Кран маніпулятор – не менше 1; Перфоратор – не менше 2; Шуруповерт – не менше 2; Відбійний молоток – не менше 2; Бетонозмішувач – не менше 1; Електростанція – не менше 1. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання. Стосовно невідповідності 3. Витяг з Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю товару код за ДК 021:2015 (44220000-8 – Столярні вироби) «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження»: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Учасник повинен підтвердити наявність: Монтажник будівельний – не менше 1 особи, Виконавець робіт – не менше 1 особи; Опоряджувальник будівельний – не менше 1 особи; Електромонтажник – не менше 1 особи; Інженер проектувальник — не менше 1 особи. На підтвердження інформації про наявність в Учасника штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надає щодо них накази про прийняття на роботу/про переведення (щодо найманих працівників) або трудові книжки (щодо найманих працівників) тощо. В разі якщо працівників(а) не має в штатному розкладі: копію договору/угоди/тощо, що підтвердить відповідність інформації вказаної в Таблиці № 3 з зазначенням посади на яку планується залучати працівників(а), та назви предмета закупівлі. Стосовно невідповідностей 4-6. Витяг з Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю товару код за ДК 021:2015 (44220000-8 – Столярні вироби) «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження»: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору (ів). Для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1) оригінал(и) чи копію(ї) аналогічного(их) договору(ів), виконаного(их) у повному обсязі. Аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори), який (які) підтверджує (підтверджують) наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, відповідно до предмету закупівлі. 2) оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних послуг, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі кожного з наданих відповідних аналогічних договорів, у відповідності до ціни (загальної вартості) кожного з договорів. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Стосовно невідповідності 1: Підписати кожен документ тендерної пропозиції КЕП. Стосовно невідповідності 2: На підтвердження кваліфікаційного критерію “Наявність матеріально-технічної бази”, завантажити договори оренди та/або гарантійний(і) лист(и) тощо. Стосовно невідповідності 3: На підтвердження кваліфікаційного критерію “Наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід”: завантажити накази про прийняття на роботу/про переведення (щодо найманих працівників) або трудові книжки (щодо найманих працівників) ,або копію договору/угоди/тощо Стосовно невідповідності 4: Завантажити аналогічний договір з ТОВ “Хорольський завод дитячих продуктів харчування”, зазначений у Довідці про виконання аналогічних договорів, наданої у складі тендерної пропозиції. Стосовно невідповідності 5: Завантажити оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних послуг, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі кожного з наданих відповідних аналогічних договорів, у відповідності до ціни (загальної вартості) кожного з виконаних аналогічних договорів Стосовно невідповідності 6: Завантажити лист-відгук про виконання договору №4-368/23 від 09.10.2023 року з Управлінням поліції охорони в Полтавській області на секційні та ролетні ворота.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2979912366 |
---|---|
Поштова адреса | 37300, Україна, Полтавська область, місто Гадяч(пн), ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 88, квартира 72 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Стекольщикова |
Телефон | +380506951447 |
Ел. пошта | efedchun@ukr.net |
Після отримання товару та товаророзпорядчих документів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | 2 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38252305 |
Поштова адреса | 39627, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вулиця Олексія Древаля, будинок 35 |
Ім'я |
Іван Мелеховець |
Телефон | +380536739502 |
Ел. пошта | 22dprch4dprz@gmail.com |