На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
312 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-002107-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 13:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 312 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 120.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Пісок обводнений (гідронамивний)650 метр кубічний Адреса поставки: Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Кагамлика, 84 або відповідно до заявки Замовника Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14210000-6, Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 31316807 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Полтавська область, Полтава, 36023, Полтавська обл., місто Полтава, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ 23 ВЕРЕСНЯ, будинок 13, квартира 44 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Якименко Татьяна |
Телефон | 380503045997 |
Ел. пошта | lws2001@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-01 13:11:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 13:11:41
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 30.04.2024 р. 1. Найменування замовника*. Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.03365854 3. Місцезнаходження замовника. 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Стрітенська, 19. 4. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-19-002107-a. Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178(зі змінами) та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БУДЗАБЕЗПЕЧЕННЯ", а саме: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до вимог встановлених у Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» Розділом ІІ : «Згідно до встановлених Замовником кваліфікаційних критеріїв, учасник для підтвердження своєї відповідності може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В такому випадку учасником на виконання умов щодо підтвердженням відповідності кваліфікаційних критеріїв «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надається консолідована інформація про учасника та усіма суб’єктами господарювання, спроможності інших яких планується залучити, та долучаються додатково усі необхідні документи, які вимагаються за такими критеріями у Таблиці 1 Додатку 1. У разі залучення Учасником субпідрядника/cубвиконавця учасник має підтвердити відповідність вимогам Додатку № 2 до тендерної документації субпідрядника/cубвиконавця, надавши відповідні документи на Учасника та субпідрядника/cубвиконавця». Учасник у складі тендерної пропозиції не надав: 1). Відповідно до пункту 1.1. Таблички 1 Додатку 1 довідку за формою 1 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та транспортних засобів учасника» із зазначенням інформації про матеріально-технічну базу співвиконавця 2). Відповідно до пункту 1.1.2 Таблички 1 Додатку 1 лист згоду власника, орендодавця на використання техніки в даній закупівлі на весь строк поставки товару, з зазначенням ідентифікатора даної закупівлі на автотранспорт співвиконавця 3) Відповідно до пункту 2.1. Таблички 1 Додатку 1 довідку, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. У часник у складі своєї тендерної пропозиції надав 2 окремі довідки про персонал ПП «Будзабезпечення» та про персонал співвиконавця. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та транспортних засобів учасника» із зазначенням інформації про матеріально-технічну базу співвиконавця 2. Лист-згоду власника, орендодавця на використання техніки в даній закупівлі на весь строк поставки товару, з зазначенням ідентифікатора даної закупівлі на автотранспорт співвиконавця 3. Довідку, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03365854 |
Поштова адреса | 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Ім'я |
Тетяна Дубина |
Телефон | +380532561938 |
Ел. пошта | zhkg.poltava.tender@ukr.net |