На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
198 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-004210-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 14:30 |
Очікувана вартість закупівлі | 198 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 980.00 UAH з ПДВ |
---|
Блок-модуль «Туалет» з приміщенням касира1 штука Адреса поставки: 09201, Україна, Київська область, Кагарлик, Незалежності 15 Строк: до 01.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44211100-3, Модульні та переносні споруди |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43263539 |
---|---|
Поштова адреса | 49127, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КОСМОНАВТА ВОЛКОВА, будинок 6 Д |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Артем Дараган |
Телефон | +380638498545 |
Ел. пошта | profmodul@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-30 13:24:17
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 13:24:17
Опис
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 30/04/24 уповноваженої особи м. Кагарлик 30 квітня 2024 р. Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2024-04-19-004210-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФМОДУЛЬ» Код ЄДРПОУ: 43263539 було виявлено наступні невідповідності: 1. Згідно розділу тендерної документації «Загальні положення» пункт 7: «Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.» На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасником, ТОВ «ПРОФМОДУЛЬ» надано копія договору на поставку товару №36 від 01 листопада 2021 року, укладеного з ТОВ «ПРОМСПЕЦІНЖИНІРІНГ». Додатком до вказаного договору є Специфікація №1, яка викладена російською мовою. Необхідно надати переклад на українську мову Специфікації №1, до договору №36 від 01 листопада 2021р. укладеного з ТОВ «ПРОМСПЕЦІНЖИНІРІНГ». Або замінити додаток №1 до тендерної документації, та надати відповідні документи.. 2. В розділі тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» пункт 2 передбачено: «У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, а саме: - замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; -замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Дана інформація відсутня. Надати відповідну інформацію - Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу частину території України, видане уповноваженим на це органом. Дана інформація відсутня. Надати довідку. 3. Згідно Додаток № 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» видалено наступні пункти та не надано по цих пунктах інформація: - план-схема/креслення з фізичними параметрами виробу, з відображенням складових елементів, приміщень, товщини стін, стелі, тощо виробу. - Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні. Всі витрати, пов’язані із заміною товару несе Постачальник. - Учасник зобов’язується протягом гарантійного строку усувати за власний рахунок недоліки Товару, що перешкоджають його нормальному використанню, шляхом заміни чи ремонту комплектуючого Товару або окремої складової частини. - Витрати за доставку та монтаж товару здійснюються за рахунок Учасника (Постачальника) (надати гарантійний лист). - Якщо учасник не є виробником товару (споруди), в складі пропозиції надаються документи, що підтверджують договірні відносини з виробником або дистриб’ютором (в такому випадку також надаються документи, що підтверджують повноваження дистриб’ютора), а також лист від виробника, адресований Замовнику, з посиланням на номер оголошення процедури закупівлі, з гарантією можливості поставки товару у визначені терміни та умови оголошення. Дана інформація відсутня. Надати відповідну інформацію У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Уповноважена особа КП КМР «Міськрембудсервіс» ________________ підпис Надія ОСАДЧА (ініціал, ПРІЗВИЩЕ)
Оплата за Товар здійснюється в розмірі 100 % після поставки товару та виконання робіт з монтажу та встановлення поставленого Товару та за наявності бюджетного фінансування протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАГАРЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКРЕМБУДСЕРВІС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03330815 |
Поштова адреса | 09201, Україна, Київська область, м. Кагарлик, вул. Каштанова, 91 А |
Ім'я |
Надія Осадча |
Телефон | +380457352381,+380677178514 |
Ел. пошта | mrbs2017@ukr.net |