На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
30 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-008788-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 квітня, 15:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 17:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 30 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 квітня, 12:10 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 150.00 UAH з ПДВ |
---|
Шпаклівка фінішна фасадна – 44831200-640 штука Адреса поставки: 36011 , Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, будинок 24 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44831200-6, Шпаклівки |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до пункту 2.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати на підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 2.1), копію вказаного договору(-ів) та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Відомості про Учасника Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати скановану копію Витягу чи Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Відомості про Учасника Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати скановану копію паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу уповноваженої особи Учасника. Учасником не було надано скановану копію паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати скановану копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість - у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ - подається сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Учасником не було надано копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або скановану довідку з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Відповідно до пункту 1 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком 4 тендерної документації – подається у сканованому форматі із підписом кожної сторінки проєкту договору уповноваженою особою учасника (завірений печаткою за наявністю). Учасником не було надано завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком 4 тендерної документації. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі зазначених докуметів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Учасником № 1 – ТОВ «АЙБУДМАРКЕТ», код ЄДРПОУ 39926609 в період з 01.05.2024 року по 02.05.2024 року не було надано Лист-відгук в довільній формі щодо аналогічного договору, скановану копію Витягу чи Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, скановану копію паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу уповноваженої особи Учасника, копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або скановану довідку з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника, завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком 4 Тендерної документації. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити пропозицію Учасника № 1 – ТОВ «АЙБУДМАРКЕТ», код ЄДРПОУ 39926609, по процедурі відкритих торгів з особливостями, на «ДК 021:2015 – 44830000-7 – Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Шпаклівка фінішна фасадна – 44831200-6)» на підставі пункту 3 Розділу 5 Тендерної документації – не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Розмістити інформацію про відхилення пропозиції переможця відбору протягом одного робочого дня на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) відповідно до пункту 64 Постанови.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
Відповідно до пункту 2.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати на підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 2.1), копію вказаного договору(-ів) та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Відомості про Учасника Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати скановану копію Витягу чи Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Відомості про Учасника Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати скановану копію паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу уповноваженої особи Учасника. Учасником не було надано скановану копію паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати скановану копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість - у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ - подається сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Учасником не було надано копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або скановану довідку з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Відповідно до пункту 1 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком 4 тендерної документації – подається у сканованому форматі із підписом кожної сторінки проєкту договору уповноваженою особою учасника (завірений печаткою за наявністю). Учасником не було надано завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком 4 тендерної документації. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі зазначених докуметів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Учасником № 1 – ТОВ «АЙБУДМАРКЕТ», код ЄДРПОУ 39926609 в період з 01.05.2024 року по 02.05.2024 року не було надано Лист-відгук в довільній формі щодо аналогічного договору, скановану копію Витягу чи Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, скановану копію паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу уповноваженої особи Учасника, копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або скановану довідку з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника, завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком 4 Тендерної документації. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити пропозицію Учасника № 1 – ТОВ «АЙБУДМАРКЕТ», код ЄДРПОУ 39926609, по процедурі відкритих торгів з особливостями, на «ДК 021:2015 – 44830000-7 – Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Шпаклівка фінішна фасадна – 44831200-6)» на підставі пункту 3 Розділу 5 Тендерної документації – не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Розмістити інформацію про відхилення пропозиції переможця відбору протягом одного робочого дня на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) відповідно до пункту 64 Постанови.
Час публікації: 2024-04-29 12:10:42
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 39926609 |
---|---|
Поштова адреса | 08203, Україна, Київська область, Ірпінь, Київська обл., місто Ірпінь, ВУЛИЦЯ СЕВЕРИНІВСЬКА, будинок 105-0, квартира 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Савченко Роман |
Телефон | 380675373109 |
Ел. пошта | SAVCHENKO.ROMAN@UKR.NET |
відсутня
Час публікації: 2024-05-01 15:02:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 15:02:12
Опис
В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника № 1 – ТОВ «АЙБУДМАРКЕТ», код ЄДРПОУ 39926609, (надалі – Учасник) та відповідно до пункту 43 Постанови якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. У зв’язку з вищевказаним, НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА» вимагає усунути наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником в складі тендерної пропозиції, шляхом розміщення необхідної інформації та документів в електронній системі закупівель у встановлений законом строк. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Відповідно до пункту 2.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати на підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 2.1), копію вказаного договору(-ів) та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору. Учасником не було надано лист-відгук в довільній формі щодо аналогічного договору. 1.2. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Відомості про Учасника Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати скановану копію Витягу чи Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Учасником не було надано скановану копію Витягу чи Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. 1.3. Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Відомості про Учасника Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати скановану копію паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу уповноваженої особи Учасника. Учасником не було надано скановану копію паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу. 1.4. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати скановану копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість - у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ - подається сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Учасником не було надано копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або скановану довідку з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. 1.5. Відповідно до пункту 1 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком 4 тендерної документації – подається у сканованому форматі із підписом кожної сторінки проєкту договору уповноваженою особою учасника (завірений печаткою за наявністю). Учасником не було надано завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком 4 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 2.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. 2.2. Підпункт 1.2 пункт 1 Додатку 1 Тендерної документації. 2.3. Підпункт 1.4 пункт 1 Додатку 1 Тендерної документації. 2.4. Пункт 2 Додатку 1 Тендерної документації. 2.5. Пункт 1 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Лист-відгук в довільній формі щодо аналогічного договору. 3.2. Сканована копія Витягу чи Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. 3.2. Сканована копія паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу уповноваженої особи Учасника. 3.4. Копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або скановану довідку з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. 3.5. Завізований (погоджений) проєкт договору, згідно з Додатком 4 Тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | 04128 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Постольник Вероніка Сергіївна |
Телефон | 380445612753,380505776137 |
Ел. пошта | PL.TENDER@EPICENTRK.COM |
Час публікації: 2024-05-02 17:22:23
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 17:22:23
Опис
В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника № 2 – ТОВ «Епіцентр К», код ЄДРПОУ 32490244, (надалі – Учасник) та відповідно до пункту 43 Постанови якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. У зв’язку з вищевказаним, НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА» вимагає усунути наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником в складі тендерної пропозиції, шляхом розміщення необхідної інформації та документів в електронній системі закупівель у встановлений законом строк. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Відповідно до пункту 1.1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку у довільній формі, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника (у разі наявності), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років, яка має містити: дату та номер договору, відомості про Замовника (назва організації, код ЄДРПОУ та юридична адреса), предмет договору, суму договору, строк дії договору. Учасником не було надано довідку у довільній формі, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника (у разі наявності), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років. 1.2. Відповідно до підпункту 1.2 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати копію вказаного договору(-ів) та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору. Учасником не було надано копію вказаного договору(-ів) та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. 2.2. Пункт 1.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Довідка у довільній формі, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника (у разі наявності), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років. 3.2. Копія вказаного договору(-ів) та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору.
Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та накладної на відпуск товарно-матеріальних цінностей зобов’язаний зареєструвати юридичні й фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02071100 |
Поштова адреса | 36011 , Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, будинок 24 |
Ім'я |
Сіроштан Ілона Олегівна |
Телефон | 380532608733 |
Ел. пошта | zakupivli@nupp.edu.ua |