На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 301 516.64 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-22-011358-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 квітня, 11:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 11:21 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 301 516.64 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 13 015.17 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Поточний ремонт приміщень адміністративної будівлі Олександрійського РВП ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. 6 Грудня, 49, м. Олександрія1 послуга Адреса поставки: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, Олександрійський р-н., вул. 6-го Грудня, 49 Строк: до 29.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45432000-4, Монтаж і покривання підлоги, покривання та обклеювання шпалерами стін |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2831617874 |
---|---|
Поштова адреса | 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Шевченко, 110 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Волков |
Телефон | +380661177764 |
Ел. пошта | volkov007@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-02 16:32:08
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 16:32:08
Опис
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час перевірки тендерної пропозиції Учасника ФОП Волков Олег Олександрович Замовником виявлені наступне. Замовником в Додатку 1 до Тендерної документації було встановлено вимогу для Учасників процедури закупівлі стосовно подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до пункту 1.1. та пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати, зокрема: 1.1. Довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору: на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного(их) в довідці договору (договорів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та Акт(и) приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником. 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці 1.1. у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору, із зазначенням номеру, дати та суми укладення такого(-их) аналогічного(-их) договору(-ів). Учасником у складі своєї тендерної пропозиції було надано: «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», але не надано на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного(их) в довідці договору (договорів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та Акт(и) приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником; позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці 1.1. у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору, із зазначенням номеру, дати та суми укладення такого(-их) аналогічного(-их) договору(-ів). 2. В Додатку 2 до Тендерної документації Замовник встановив вимогу стосовно того, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції: - кошторисну документацію - має бути розроблена відповідно до положень кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, в програмному комплексі АВК-5 (останньої версії), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірної ціни; - Дефектного акту; - Локальних кошторисів; - Підсумкової відомості ресурсів; - Пояснювальної записки; - Розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису; - Розрахунків №№ 1 - 4. Прямих витрат і загальновиробничих витрат; - Кошторисного розрахунку; - Переліку основних матеріальних ресурсів. (Також, усі розрахунки обов’язково долучаються учасником в електронному форматі imd. ) Примітка: при підготовці кошторисної документації, Учасниками торгів має бути врахований Наказ міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 281 від 20.10.2016 року «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», редакція від 04.09.2018 року. Учасником процедури закупівлі було надано кошторисну документацію, але не всі документи подані у складі відповідної кошторисної документації були скріплені печаткою та підписані сертифікованим інженером-проектувальником. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного(их) в довідці договору (договорів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та Акт(и) приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником та надати позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору, із зазначенням номеру, дати та суми укладення такого(-их) аналогічного(-их) договору(-ів). 2. Надати кошторисну документацію скріплену печаткою та підписану організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірної ціни; - Дефектного акту; - Локальних кошторисів; - Підсумкової відомості ресурсів; - Пояснювальної записки; - Розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису; - Розрахунків №№ 1 - 4. Прямих витрат і загальновиробничих витрат; - Кошторисного розрахунку; - Переліку основних матеріальних ресурсів.
Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються Замовником у національній валюті України, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання відповідного Акту здачі-приймання виконаних робіт по формі № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3 та рахунку на оплату послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108709 |
Поштова адреса | 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41 |
Ім'я |
Наталія Оверчук |
Телефон | +380982479617 |
Ел. пошта | overchukulmtz@gmail.com |