На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
66 593.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-23-007123-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 14:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 66 593.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 332.97 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А4, канцелярські товари1748 штука Адреса поставки: 88008, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, пл.Народна,4 Строк: до 31.05.2024 13:41 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 25551379 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | тендерний відділ |
Телефон | 380676710411 |
Ел. пошта | romus.poligraf6@gmail.com |
не залучатиметься
Час публікації: 2024-05-02 11:50:16
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 11:50:16
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції по закупівлі Паперу офісного А4 та канцелярських товарів різних, Замовником виявлено наступні невідповідності: - у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» пунктом 1.1.2. встановлено вимогу надати копію укладеного договору на поставку аналогічного товару. У наданому Учасником Договорі від 20.05.2020 №158 відсутня інформація про досвід виконання договору поставки Паперу офісного А4 (для друку), питома вага якого у Тендерній пропозиції складає 79.6% від загальної вартості пропозиції. - у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» пунктом 4. Інші вимоги до УЧАСНИКІВ, підпунктом 4 встановлено вимогу щодо надання довідки про відсутність осіб, наведених у цьому підпункті. Враховуючи вищенаведене, Учасник протягом 24 годин повинен усунути невідповідності, виявлені Замовником після розкриття тендерної пропозиції в електронній системі закупівель шляхом завантаження через ЕСЗ необхідних уточнених або нових документів у своїй тендерній пропозиції: 1) надати копію Договору на поставку Паперу офісного А4 та копію документа на підтвердження виконання цього договору; 2) надати довідку про відсутність осіб, наведених у підпункті 4, пункту 4, Додатку 1 до тендерної документації.
Оплата Покупцем здійснюється у безготівковій формі за фактично поставлений Продавцем Товар відповідно до розрахунків, визначених сторонами у Специфікації протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40479801 |
Поштова адреса | 88008, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Народна, 4 |
Ім'я |
Гусак Олена Василівна ( ) |
Телефон | +380312630360 |
Ел. пошта | dfizakuz@gmail.com |