На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
131 701.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-23-010855-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 травня, 10:00 |
Дата останніх змін | 8 травня, 12:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 131 701.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 317.01 UAH з ПДВ |
---|
Ворота секційні промислові (3120x2910мм)1 комплект Адреса поставки: Україна, Одеська область, смт. Доброслав, вул. Грубника, 26 Строк: до 28.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221300-8, Ворота |
Ворота секційні промислові (3155x2920мм)1 комплект Адреса поставки: Україна, Одеська область, смт. Доброслав, вул. Грубника, 26 Строк: до 28.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221300-8, Ворота |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41106084 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сурмачевький Вололимир |
Телефон | 380675802066 |
Ел. пошта | SURMACHEVSKIY@ALUMSERVIS.COM.UA |
Час публікації: 2024-05-06 17:00:58
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-07 17:00:58
Опис
Під час розгляду документів, поданих ТОВ "АЛЮМ-СЕРВІС" було виявлено, що пропозиція учасника не відповідає вимогам, визначеним в тендерній документації, а саме: - на підставі абз. 3 п. 4 Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації учасник у складі пропозиції має надати Рішення загальних зборів учасників (або інше, передбачене Статутом товариства) про надання згоди на вчинення правочину (укладання договору за предметом цієї процедури закупівлі), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (запропонована вартість предмета закупівлі), перевищує 50 (п’ятдесят) % вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності або Лист у довільній формі, де зазначається відповідний розмір вартості чистих активів товариства (в гривнях, з вказанням одиниці виміру) відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, до листа надаються відповідні документи, в яких міститься необхідна та достатня інформація для перевірки її замовником, якщо запропонована вартість предмета закупівлі не перевищує 50 (п’ятдесят) % вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (лише для учасників – ТОВ або ТДВ, відповідно до статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII). Учасником ТОВ "АЛЮМ-СЕРВІС" у складі пропозиції такого документу не надано; - на підставі абз. 2 п. 5 Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації учасник у складі пропозиції має надати гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, ЗУ «Про санкції» від 14 серпня 2014 року № 1644-VII (із змінами), ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 6 грудня 2019 року № 361-IX (із змінами), Постановою КМУ від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» (із змінами), Постановою КМУ від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» (із змінами), Постановою КМУ від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (із змінами), Постановою КМУ від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (із змінами), Указом Президента України від 15.05.2017 р. № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (із змінами). Учасником ТОВ "АЛЮМ-СЕРВІС" у складі пропозиції такого документу не надано.
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у національній валюті України - гривні, в безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38643633 |
Поштова адреса | 65091, Україна, Одеська область, Одесса, Прохоровська, 6 |
Ім'я |
Марія МАРИСКЕВИЧ |
Телефон | +380487793107 |
Ел. пошта | maryskevych@od.dsns.gov.ua |