На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-23-013370-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 травня, 14:00 |
Дата останніх змін | 7 травня, 17:11 |
Очікувана вартість закупівлі | 582 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 травня, 14:22 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 913.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 17 478.00 UAH |
Складська стелажна система для зберігання палет (Код ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини)1 комплект Адреса поставки: Україна, м. Київ Строк: до 01.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Згідно підпунктом 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системи закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Згідно підпунктом 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системи закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником.
Код ЄДРПОУ | 41922252 |
---|---|
Поштова адреса | 49017, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОЗЗ’ЄДНАННЯ, будинок 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Терещенко Артем |
Телефон | +380503737600 |
Ел. пошта | sales7@forstor.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39384277 |
---|---|
Поштова адреса | 03067, Україна, м. Київ, м.Київ, БУЛЬВАР ВАЦЛАВА ГАВЕЛА, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гущик Софія |
Телефон | +380673680738 |
Ел. пошта | sales1@skladsystems.com |
Час публікації: 2024-05-07 17:11:33
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-08 17:11:33
Опис
Шановний Учасник! Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості), Положенням про уповноважену особу, Замовником під час розгляду Тендерної пропозиції Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКЛАДСИСТЕМС» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю «Складська стелажна система для зберігання палет (Код ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у Тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Замовником вимагається надання на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 (у Додатку 1). Для підтвердження інформації наведеної у довідці Учасник має надати копію 2х аналогічних договорів з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Учасником надано 1 (один) аналогічний договір у складі Тендерної пропозиції без документів підтверджуючих його виконання, та не за формою 1. 2) відповідно до Додатку № 6 до Тендерної документації. Форма тендерної пропозиції : в пункті 11 Таблиця «Загальна вартість тендерної пропозиції» Учасником не заповнені стовбці: кількість, ціна за одиницю, загальна вартість по кожній позиції «Найменування товару». Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права Учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИВ: 1. Надати Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКЛАДСИСТЕМС» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у Тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів: заповнену Форму 1 Додатку 1 Тендерноі документації згідно вимог Замовника, заповнену таблицю пункту 11 Додатку № 6 Тендерної документації згідно вимог Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А0476 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 07823035 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Юрій Казимір |
Телефон | +380676936282 |
Ел. пошта | vdr_a0476@post.mil.gov.ua |