На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-24-008707-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 травня, 00:01 |
Дата останніх змін | 7 травня, 15:11 |
Очікувана вартість закупівлі | 50 098.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Вікно металопластикове5 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 05.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2887112356 |
---|---|
Поштова адреса | 02232, Україна, Київська область, місто Київ, БУЛЬВАР ВИГУРІВСЬКИЙ, будинок 6, квартира 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Павлович |
Телефон | +380681280475 |
Ел. пошта | kspo@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-06 10:41:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-07 10:41:41
Опис
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ. - учасником надано довідку, складену самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, без зразку підпису осіб, які мають право підпису, що вимагалося відповідно до пункту 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 до Документації; - учасником надано проєкт договору у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, проте він не підписаний уповноваженою особою учасника і не містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника), що вимагалося відповідно до. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділа ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - довідку, складену самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, а саме про: а) місцезнаходження учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) ідентифікаційний код юридичної особи учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів, зразок підпису) - для учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів, зразок підпису) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою ніж керівник. г) форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб) ; - проєкт договору, підготовленого у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника);
Покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі вартість отриманого Товару на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару Постачальником
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент патрульної поліції |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108646 |
Поштова адреса | 03048, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
Ім'я |
Євген Сорочинський |
Телефон | +380676391456 |
Ел. пошта | e.sorochynsky@patrol.police.gov.ua |