На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
30 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-24-012956-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 16:17 |
Очікувана вартість закупівлі | 30 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 2 травня, 12:55 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 153.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)1 послуга Адреса поставки: 57135, Україна, Миколаївська область, с. Петрівка, вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71521000-6, Послуги з нагляду за будівельними майданчиками |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 1832801577 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Микола Королюк |
Телефон | +380993895076 |
Ел. пошта | t0667646564@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-03 12:16:50
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-04 12:16:50
Опис
Веснянська сільська рада Миколаївського району Миколаївської області ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 03.05.2024 р. с-ще Весняне № 3 уповноваженої особи Порядок денний: Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Королюка М.А. невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), UA-2024-04-24-012956-a. 1. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Королюка М.А. невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Королюка М.А, поданої на процедуру закупівлі: Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), UA-2024-04-24-012956-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: - На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі надав довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник не надав документи, які підтвердять підставу використання праці; - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі надав довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник надав : - копію договору № 247 від 19.05.2023 р., в якому не зазначено код ДК, тому він не може бути визнаним , як аналогічний. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Згідно п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід1, 2» Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації вимагалось: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, які підтвердять підставу використання праці.» - Згідно п.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору1» Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації вимагалось: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати : - копію аналогічного договору - копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі - позитивний лист-відгук від організації, установи або підприємства за замовленням якої (- якого) виконувався наданий аналогічний договір *Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. *Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника». 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Для підтвердження інформації наведеної у довідці №59 від 27.04.2024 р. учасник повинен надати документи, які підтвердять підставу використання праці; -На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати : - копію аналогічного договору - копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі - позитивний лист-відгук від організації, установи або підприємства за замовленням якої (- якого) виконувався наданий аналогічний договір. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Королюка М.А. у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Королюка М.А. невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю : Технічний нагляд за наданням будівельних послуг по об’єкту: Поточний ремонт дорожнього покриття від вул. Бондаренко між буд. №27 та буд. №29 до вул. Виноградна, буд. №6 у с. Петрівка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), UA-2024-04-24-012956-a, що є додатком до цього протоколу. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Королюка М.А. у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Провідний спеціаліст _____________ Людмила Житник (посада уповноваженої особи) (підпис) (ім’я та прізвище) Додаток 1 Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Королюка М.А. невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: - На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі надав довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник не надав документи, які підтвердять підставу використання праці; - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі надав довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник надав : - копію договору № 247 від 19.05.2023 р., в якому не зазначено код ДК, тому він не може бути визнаним , як аналогічний. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Згідно п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід1, 2» Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації вимагалось: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, які підтвердять підставу використання праці.» - Згідно п.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору1» Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації вимагалось: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати : - копію аналогічного договору - копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі - позитивний лист-відгук від організації, установи або підприємства за замовленням якої (- якого) виконувався наданий аналогічний договір *Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. *Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника». 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Для підтвердження інформації наведеної у довідці №59 від 27.04.2024 р. учасник повинен надати документи, які підтвердять підставу використання праці; -На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати : - копію аналогічного договору - копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі - позитивний лист-відгук від організації, установи або підприємства за замовленням якої (- якого) виконувався наданий аналогічний договір.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3072218395 |
---|---|
Поштова адреса | 54029, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЯНВАРЬОВА, будинок 28, квартира 120 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Ваховський |
Телефон | +380504937133 |
Ел. пошта | vahamax84@ukr.net |
Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі. Оплата здійснюється в межах планових асигнувань та на підставі належним чином оформлених документів: акт наданих послуг; рахунок. Оплата здійснюється у строк 20 (двадцять) робочих днів з дати підписання Замовником акту приймання наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальності за порушення строку оплати, що передбачений цим Договором (незалежно від тривалості затримки), якщо таке порушення сталось не з вини Замовника (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків , зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Замовник зобов’язаний у порядку та у строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20883438 |
Поштова адреса | 57134, Україна, Миколаївська область, сел. Весняне, вул. Центральна, буд. 6 |
Ім'я |
Людмила Житник |
Телефон | +380954307129 |
Ел. пошта | vesnynezakupka@ukr.net |