На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
91 357 478.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-24-014909-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 серпня, 16:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 91 357 478.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 травня, 14:46 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 456 787.39 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 450 000.00 UAH |
Капітальний ремонт будівель за адресою: м. Черкаси, вул. В'ячеслава Чорновола, 118/1 для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (з ПКД) (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)1 робота Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.В'ячеслава Чорновола, 118/1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 42994511 |
---|---|
Поштова адреса | 20300, Україна, Черкаська область, Умань, 20300, Черкаська обл., місто Умань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 23А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Владислав Федорчук |
Телефон | 380966146207 |
Ел. пошта | info.vladom@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 42587219 |
---|---|
Поштова адреса | 18008, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Смілянська, будинок 165 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Артем Науменко |
Телефон | +380987221857 |
Ел. пошта | artemzbud@ukr.net |
без субпідрядника
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 36432040 |
---|---|
Поштова адреса | 09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Шевченка, буд. 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Горбач Олексій Анатолійович |
Телефон | 380972820675 |
Ел. пошта | tag10@ukr.net |
Не вказується
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39781692 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кур'ян Руслан |
Телефон | 380637300272 |
Ел. пошта | TOVOBP@GMAIL.COM |
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», на строк не більше 90 календарних днів у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику протягом одного банківського дня з моменту завершення строку надання попередньої оплати.
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37853109 |
Поштова адреса | 18005, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка, буд. 307 |
Ім'я |
Віктор Бондар |
Телефон | +380472566018 |
Ел. пошта | vikt-bondar@ukr.net |