На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки товару в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків поставки визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-25-007465-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 6 травня, 13:19 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 769 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 6 травня, 13:18 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 28 845.00 UAH з ПДВ |
---|
Модульний блок-контейнер (6500х5000 Н-2900)3 штука Адреса поставки: Україна, м. Львів, вул. Шевченка, 323, м. Хмельницький, Київська, область, Дударків. Покупець залишає за собою право змінити адресу поставки Товару у разі такої необхідності. Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44211100-3, Модульні та переносні споруди |
Модульний блок-контейнер (5000х2500 Н-2900)17 штука Адреса поставки: Україна, м. Вінниця, м. Кривий Ріг, вул. Прорізна, 87/10, м. Краматорськ, Залізнична,6, м. Житомир, Вітрука,1, м. Запоріжжя, пр. Соборний,6б, м. Мукачеве, м. Кропивницький, м. Миколаїв, вул. Новозаводська, 1, м. Одеса, вулиця Миколи Боровського, 24, м Рівне, вул. Фабрична, 2, Кременчук, Майора Пугачова, 31, м. Полтава, вул. Європейська, 150а, м. Суми, пл. Привокзальна,5, м. Конотоп, Свободи, 37, м. Тернопіль, м. Херсон, пл. Привокзальна, 1, м. Харків, вул. Беркоса, 27, м. Черкаси, вул. Руставі, 27, м. Чернівці, м. Чернігів, пр. Перемоги, 1а. Покупець залишає за собою право змінити адресу поставки Товару у разі такої необхідності. Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44211100-3, Модульні та переносні споруди |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42581594 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Беляк |
Телефон | +380505581635,+380980319013,+380930632707 |
Ел. пошта | serviceua22@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 05439516 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Андрій Рудий |
Телефон | 380689588080 |
Ел. пошта | rivneagroenergo@gmail.com |
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Постачальник протягом 3-х (трьох) робочих днів після надання Покупцем Заявки, виставляє Покупцю рахунок на попередню оплату (аванс), в розмірі 50% (п’ятидесяти) відсотків від вартості Товару, зазначеного у Заявці, який Покупець зобов’язаний оплатити протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання рахунку, за умови, що Покупець отримав від Постачальника оригінал банківської гарантії повернення авансового платежу відповідно до умов Договору на суму 50% (п’ятдесяти) відсотків від вартості Товару, зазначеного у Заявці, не пізніше ніж за 3 (три) робочі дні до закінчення зазначеного вище строку оплати. У разі, якщо Постачальник не передав Покупцю оригінал рахунку на авансовий платіж або не надав відповідну банківську гарантію в строк, зазначений вище, термін оплати продовжується на відповідну кількість робочих днів затримки. За згодою Сторін поставка Товару може відбуватись без попередньої оплати (авансу). В такому випадку Постачальник протягом 3-х (трьох) робочих днів після надання Покупцем Заявки направляє Покупцю лист у спосіб, зазначений в Договорі, з повідомленням про намір виконання поставки без попередньої оплати (авансу).
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Остаточний розрахунок за поставлений за Заявкою Товар здійснюються Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару за Заявкою в повному обсязі на підставі підписаних відповідних видаткових накладних або Актів приймання-передачі, що підтверджують поставку Товару до відповідних місць поставки, за умови реєстрації Постачальником до дати платежу в Єдиному реєстрі податкових накладних всіх належним чином складених податкових накладних у визначеному законодавством порядку. Сума до сплати визначається як різниця між загальною вартістю поставленого Товару та сумою авансу, сплаченою згідно з п. 8.1. цієї Специфікації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Свідерська Тетяна Володимирівна |
Телефон | 380507002130 |
Ел. пошта | sviderska-tv@ukrposhta.ua |