На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
104 557.26 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Тендерні пропозиції викладаються українською мовою
Період оскаржень до 11 травня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
З неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-26-003448-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 травня, 11:11 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 14:18 |
Очікувана вартість закупівлі | 104 557.26 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 523.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 6 травня, 15:17 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Заходи з усунення аварії. Поточний ремонт віконних конструкцій комунальної організації (установа,заклад) "Шосткинська комплексна дитяча- юнацька спортивна школа " Барса" Шосткинської міської ради Сумської області" за адресою м. Шостка, вул. Чернігівська 201 послуга Адреса поставки: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Чернігівська буд.20 Строк: до 01.07.2024 11:11 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45420000-7, Столярні та теслярні роботи |
Оплата робіт здійснюється за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту - КБ-2в, КБ-3), через Державну казначейську службу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі 30 відсотків річного обсягу фінансування на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в межах строку, який установлено п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ3. Підрядник зобов’язується використати попередню оплату протягом трьох місяців після одержання плати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт меншому ніж три місяці, Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок Замовника, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Управління освіти Шосткинської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22978663 |
Поштова адреса | 41100, Україна, Сумська область, Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9 |
Ім'я |
Бортяш Олена Володимирівна (Bortyash Olena Bolodymyrivna) |
Телефон | +380544971837 |
Ел. пошта | shst.mr-osvita@sm.gov.ua |