На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
188 836 743.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-30-004805-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 червня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 188 836 743.60 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 травня, 14:28 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 944 183.71 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 944 000.00 UAH |
Реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна, 12а в с. Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області. Коригування. 2 черга.1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 23.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
11.06.2024 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення No10222-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "КЛАСИКА КОМФОРТУ" від 25 травня 2024 NoUA-2024-04-30-004805-a.b1 Комісія постановила Зобов'язати УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" переможцем процедури закупівлі — "KV05B_07 "Реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна, 12а в с. Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області". Коригування. 2 черга", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-30-004805-a. ВИРІШИЛА: Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" переможцем процедури закупівлі — "KV05B_07 "Реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна, 12а в с. Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області". Коригування. 2 черга", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-30-004805-a, з метою усунення порушень. Розмістити в електронній системі закупівель підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
11.06.2024 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення No10222-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "КЛАСИКА КОМФОРТУ" від 25 травня 2024 NoUA-2024-04-30-004805-a.b1 Комісія постановила Зобов'язати УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" переможцем процедури закупівлі — "KV05B_07 "Реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна, 12а в с. Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області". Коригування. 2 черга", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-30-004805-a. ВИРІШИЛА: Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" переможцем процедури закупівлі — "KV05B_07 "Реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна, 12а в с. Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області". Коригування. 2 черга", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-30-004805-a, з метою усунення порушень. Розмістити в електронній системі закупівель підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ.
Код ЄДРПОУ | 43770592 |
---|---|
Поштова адреса | 04123, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Межова (Подільський р-н), будинок 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іван Щебетун |
Телефон | +380680950293 |
Ел. пошта | unitdevelopment.ua@gmail.com |
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Однією з таких обов’язкових умов є прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. У розрахунку Договірної ціни Учасник ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" не вказав на підставі якого документу визначались такі розрахунки, тоді як Договірна ціна визначається відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та інших діючих норм і правил з виконання будівельно-монтажних та ремонтних робіт, технічної експлуатації та безпечних умов праці, з урахуванням витрат на матеріали
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Однією з таких обов’язкових умов є прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. У розрахунку Договірної ціни Учасник ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" не вказав на підставі якого документу визначались такі розрахунки, тоді як Договірна ціна визначається відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та інших діючих норм і правил з виконання будівельно-монтажних та ремонтних робіт, технічної експлуатації та безпечних умов праці, з урахуванням витрат на матеріали
Код ЄДРПОУ | 36100693 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, Київська область, м.Київ, місто Київ, вул. Бойчука Михайла, будинок 41-Б, кабінет 2018 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Гризлов |
Телефон | +380509405517 |
Ел. пошта | 7374084@gmail.com |
амовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт.
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата за підряд відбувається шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44039000 |
Поштова адреса | 08132, Україна, Київська область, Вишневе, Вулиця Святошинська, будинок 29 |
Ім'я |
Медведева Валентина |
Телефон | 380964286181 |
Ел. пошта | med_ya@ukr.net |