На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 088 673.00 UAH
Замовник
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-01-003757-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 15 травня, 13:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 088 673.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 травня, 12:54 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 20 886.73 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 50 000.00 UAH |
НАНЕСЕННЯ ГОРИЗОНТАЛЬНОЇ ДОРОЖНЬОЇ РОЗМІТКИ НА ВУЛИЦЯХ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, ЗГІДНО ПЕРЕЛІКУ № 2 (ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ)1 послуга Адреса поставки: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиці міста Івано-Франківська Строк: до 30.10.2024 11:27 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39612538 |
---|---|
Поштова адреса | 79021, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Сеник |
Телефон | +380977115817,+380966060035,+380677684587 |
Ел. пошта | rozmitka@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-15 13:40:06
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-16 13:40:06
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 додатку № 1 тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, він повинен подати наступні документи та інформацію. «1.1. Довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при наданні послуг та при розрахунках ціни договору і є необхідні та достатні для надання послуг визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння /користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності /володіння/ користування тощо відповідним майном: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, тощо (сканкопії з оригіналу). - на інші машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України учасник надає у складі тендерної пропозиції (сканкопії з оригіналу) – інвентарну картку обліку основних засобів чи об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства (якщо фізичні особи чи ФОП не ведуть такий облік, вказують про це у довідці довільної форми). 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідки і інформацію, відповідно до вищезазначених вимог, крім свідоцтва про реєстрацію вантажного бортового автомобіля IVECO DFILY 70C18 ВС0586МР, інвентарної картки обліку основних засобів чи об’єкта основних засобів або виписки з балансових рахунків підприємства на повітродуйний пристрій BG 50 для очистки дорожнього покриття та машини для демаркування дорожньої розмітки (механічної), Демаркіратор Grind Lazer HP DC89G. 25M992. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, наступні документи. Сканкопії з оригіналів свідоцтва про реєстрацію вантажного бортового автомобіля IVECO DFILY 70C18 ВС0586МР, інвентарної картки обліку основних засобів чи об’єкта основних засобів або виписки з балансових рахунків підприємства, або інвентарного опису необоротних активів на повітродуйний пристрій BG 50 для очистки дорожнього покриття та машини для демаркування дорожньої розмітки (механічної), Демаркіратор Grind Lazer HP DC89G. 25M992. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 38986599 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Рівненська область, смт Клевань, Центральна, будинок 38А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ХІМІЯ ПАРК |
Телефон | 380504356708 |
Ел. пошта | SERG@CHEMIAPARK.COM |
Залучення субпідрядника/співвиконавця не планується.
Розрахунки проводяться тільки за фактично надані послуги протягом 120 – ти банківських днів після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів наданих послуг та довідок про вартість наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37794186 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Ім'я |
Бойчук Тетяна Олексіівна (Boychuk Tetyana Oleksiyivna) |
Телефон | +380342532212 |
Ел. пошта | dkgtender@ukr.net |