На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 390 036.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Розмір бюджетних асигнувань передбачених в поточному році, в межах яких мають бути виконані роботи в 2024 році становить 1000000 грн. (Один мільйон гривень.) з або без ПДВ. Фінансування робіт до кінця поточного року буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у рішеннях про виділення коштів. Зобов’язання сторін Договору виникають лише в межах та у разі фактичної наявності фінансування
Скасовано
12 травня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 12 травня, 00:03
Опис
1. Відмінити торги за Закупівлею на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: неможливість усунення невідповідності щодо форми проведення закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідну інформацію, необхідну для виконання вимог Закону.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-01-011797-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 390 036.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 33 900.36 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 травня, 17:59 |
Дата останніх змін | 12 травня, 00:03 |
Капітальний ремонт правого крила першого поверху адміністративної будівлі за адресою : вул. М. Леонтовича, буд. 65 м. Тульчин Тульчинського району, Вінницької області1 робота Адреса поставки: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, будинок 65 Строк: до 31.12.2025 18:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
4.1. Замовник оплачує Генпідряднику виконанні роботи в межах бюджетного призначення. 4.2. Замовник здійснює платежі Генпідряднику за виконані обсяги робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт та відповідних документів, підписаних уповноваженими представниками сторін, завірених технічним наглядом протягом 7 банківських днів. Акт приймання виконаних підрядних робіт з усіма необхідними підтверджуючими документами (акти на приховані роботи, акти випробування бетону, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, індексу інфляції у попередній період та інше) згідно з вимогами проектно-кошторисної документації, договору та Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 надається уповноваженому представнику Замовника не пізніше 28 числа звітного місяця. 4.3. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень у відповідному місяці кошторисних призначень, та календарного плану, відповідно до ст. 23 Бюджетного кодексу, подальші розрахунки будуть здійснюватись відповідно до додаткових угод. 4.4. Вартість робіт виконаних понад бюджетне призначення будуть оплачуватися після збільшення бюджетного призначення
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТУЛЬЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43978731 |
Поштова адреса | 23600, Україна, Вінницька область, місто Тульчин, пров. Брацлавський, будинок 6 |
Ім'я |
Бойчук Валерій Олександрович |
Телефон | +380684336277 |
Ел. пошта | rajgorod_audit@ukr.net |