На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 436 125.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-02-008196-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 травня, 14:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 15:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 436 125.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 24 361.25 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з горизонтально-направленого буріння (проколювання) ґрунту з подальшим встановленням пластикового футляру3 послуга Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, об'єкти ПАТ "Запоріжжяобленерго" Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45232200-4, Допоміжні роботи з прокладання ліній електропередач |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41972777 |
---|---|
Поштова адреса | 08601, Україна, Київська область, місто Васильків, ВУЛИЦЯ АЛЛИ ГОРСЬКОЇ, будинок 4-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ірина Сокол |
Телефон | +380675361460 |
Ел. пошта | mk-2018@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-29 16:27:51
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-30 16:27:51
Опис
1) На виконання вимог пункту 4.1. Розділу ІV «Документи у разі залучення співвиконавців/субпідрядників» Додатку №1 тендерної документації Учасник надає довідку за формою, наведеною у Таблиці №2 Додатку 1. ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей: 1)Учасник надав довідку № 05-2024/13 від «14» травня 2024 року про те, що не буде залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю. Але довідка за формою, наведеною у Таблиці №2 до Додатку №1 надається незалежно від відсотка на який залучається співвиконавець/субпідрядник (про це ніде не вказано у розділі ІV Додатка №1). Поряд з цим, учасник надав договір про надання послуг будівельних машино/механізмів (спецтехнікою) № 37/23 від 16.10.2023 укладений між ним та ТОВ «Столична Спеціалізована Компанія «Укрконсалтинг» (Виконавець) про надання Виконавцем послуг будівельних машино/механізмів (спецтехнікою) за умовами якого: виконавець надає Замовнику послугуи будівельних машин і механізмів для виконання …робіт, разом з екіпажем, а Замовник приймає виконані послуги. Отже, учасник планує залучити ТОВ «Столична спеціалізована компанія «УКРКОНСАЛТИНГ»» як співвиконавця/ субпідрядника. Відтак, учасник повинен надати довідку про залучення співвиконавців/субпідрядників за формою, наведеною у Таблиці №2 Додатку №1. В складі тендерної пропозиції Довідку за формою наведеною у Таблиці №2 Додатку № 1 не надано. А зміст наданої довідки № 05-2024/13 від «14» травня 2024 року е відповідає документам тендерної пропозиції. ІІІ) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати: 1. Довідку про перелік співвиконавців/субпідрядників, які будуть залучені до виконання послуг/робіт за формою, наведеною у Таблиці №2 пункту 4.1. Розділу ІV Додатку №1 у якій у якості співвиконавця буде вказана ТОВ «Столична Спеціалізована Компанія «Укрконсалтинг». У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю УЧАСНИК має надати по кожному із співвиконавців підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до Додатку №2 Зразок №1 тендерної документації.
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Розрахунки за цим Договором проводяться «Замовником» протягом 40 календарних днів після підписання Сторонами акту виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3 на підставі отриманого «Замовником» рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3, - реєстрації «Підрядником» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Після укладення Договору, за письмовим зверненням «Підрядника», можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Підрядника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Підрядник» зобов’язаний приступити та виконати роботи в строк та на умовах, передбачених договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Розрахунки за цим Договором проводяться «Замовником» протягом 40 календарних днів після підписання Сторонами акту виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3 на підставі отриманого «Замовником» рахунку. Після укладення Договору, за письмовим зверненням «Підрядника», можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Підрядника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Підрядник» зобов’язаний приступити та виконати роботи в строк та на умовах, передбачених Договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00130926 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Ім'я |
Дятченко Ганна Олександрівна |
Телефон | 380501005404 |
Ел. пошта | A.Djatchenko@zoe.com.ua |