На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
99 232.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-02-010151-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 травня, 11:38 |
Очікувана вартість закупівлі | 99 232.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 травня, 13:05 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 496.16 UAH з ПДВ |
---|
Фарба сіра ПФ-115 (2,8 кг)80 штука Адреса поставки: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський,4 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44812100-6, Емалі та глазурі |
Фарба біла ПФ-115 (2,8 кг)50 штука Адреса поставки: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський,4 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44812100-6, Емалі та глазурі |
Фарба чорна ПФ-115(2,8 кг)20 штука Адреса поставки: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський,4 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44812100-6, Емалі та глазурі |
Фарба червоно-коричнева ПФ-115 (2,8 кг)20 штука Адреса поставки: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський,4 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44812100-6, Емалі та глазурі |
Фарба вишнева ПФ-115 (2,8 кг)20 штука Адреса поставки: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський,4 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44812100-6, Емалі та глазурі |
Фарба блакитна ПФ-115 (2,8 кг)20 штука Адреса поставки: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський,4 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44812100-6, Емалі та глазурі |
Барвник чорний30 штука Адреса поставки: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський,4 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44812220-3, Водні фарби |
Барвник карамель60 штука Адреса поставки: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський,4 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44812220-3, Водні фарби |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 32318370 |
---|---|
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, Суми, ІВАНА ПІДДУБНОГО, будинок 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Бугаєнко Інна Володимирівна |
Телефон | +380503846389 |
Ел. пошта | tender@farbex.com.ua |
не залучатиметься
Час публікації: 2024-05-17 14:48:53
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-18 14:48:53
Опис
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1) У відповідності Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Головного управління статистики /Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи), який підтверджує відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, а саме цінової пропозиції на номенклатурну позицію № 2 «Фарба біла ПФ-115 (2,8 кг)» та номенклатурну позицію № «Барвник чорний», виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі. На виконання вказаної вимоги Учасником надано довідку в довільній формі вих. № 4017-Т від 13.05.2024 року, але в тендерній документації Замовника чітко прописано, що необхідно надати не довідку в довільній формі, а довідку або експертний висновок Головного управління статистики /Торгово-промислової палати України або довідку з товарної біржи. З метою усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати / виправити у строк, визначений Законом з урахуванням Особливостей наступне: 1) Надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Головного управління статистики /Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи), який підтверджує відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, а саме цінової пропозиції на номенклатурну позицію № 2 «Фарба біла ПФ-115 (2,8 кг)» та номенклатурну позицію № «Барвник чорний», виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3045718768 |
---|---|
Поштова адреса | 67562, Україна, Одеська область, Одеський р-н, село Крижанівка, вул.Марсельська(пн), будинок 33, корпус 1, квартира 45 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Чуланова |
Телефон | +380503336050 |
Ел. пошта | chulanova1983@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-23 16:44:01
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-24 16:44:01
Опис
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1) У відповідності до Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист про згоду з терміном поставки товару протягом 2-х робочих днів з дня отримання постачальником заявки від замовника, до 31.12.2024 року. На виконання вказаної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав такий документ з зазначенням неправильного строку поставки. 2) У відповідності до Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції лист-згоду з тим, що розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, без попередньої оплати шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок постачальника протягом 30 календарних днів після отримання товару на підставі видаткової накладної. На виконання вказаної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав такий документ. 3) У відповідності Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Головного управління статистики /Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи), який підтверджує відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, а саме цінової пропозиції на номенклатурну позицію № 2 «Фарба біла ПФ-115 (2,8 кг)» та номенклатурну позицію № «Барвник чорний», виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі. На виконання вказаної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав такий документ. 4) У відповідності абзацу 1 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі своєї пропозиції надає цінову пропозицію: 4.1. з зазначенням повного найменування учасника та найменування закупівлі. На виконання вказаної вимоги Учасник надав документ «Цінова пропозиція.pdf» з вказанням неправильного найменування закупівлі. 4.2. з заповненою таблицею в якій зазначається кількість, одиниця виміру, ціна та сума товару, який пропонується Учасником. На виконання вказаної вимоги Учасник надав документ «Цінова пропозиція.pdf» з неправильно заповненими 7 та 8 позиціями товару, а саме переплутано місцями найменування товару. З метою усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати / виправити у строк, визначений Законом з урахуванням Особливостей наступне: 1) Надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист про згоду з терміном поставки товару протягом 2-х робочих днів з дня отримання постачальником заявки від замовника, до 31.12.2024 року. 2) Надати у складі своєї пропозиції лист-згоду з тим, що розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, без попередньої оплати шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок постачальника протягом 30 календарних днів після отримання товару на підставі видаткової накладної. 3) Надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Головного управління статистики /Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи), який підтверджує відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, а саме цінової пропозиції на номенклатурну позицію № 2 «Фарба біла ПФ-115 (2,8 кг)» та номенклатурну позицію № «Барвник чорний», виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі. 4) Надати у складі своєї пропозиції виправлену цінову пропозицію.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Одеський державний університет внутрішніх справ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08571570 |
Поштова адреса | 65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Успенська, 1 |
Ім'я |
Олена Ходжина |
Телефон | +0487095067 |
Ел. пошта | hodzhina_voz_oduvs@ukr.net |