На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-02-010499-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 травня, 11:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 924 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 травня, 11:46 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 49 240.00 UAH з ПДВ |
---|
Щебінь фракції 20-40 мм8000 тонна Адреса поставки: 61037, Україна, Харківська область, м. Харків, ст. Харків - Балашовський Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14210000-6, Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 2967008611 |
---|---|
Поштова адреса | 61047, Україна, Харківська область, Харків, вул. Плиткова, буд. 65, кв. 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мордхілевич Світлана В'ячеславівна |
Телефон | +380688871414 |
Ел. пошта | davidovci2222@ukr.net |
Залучання субпідрядників не передбачається
Час публікації: 2024-05-17 17:47:16
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-18 17:47:16
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - Учасником не надано лист-погодження з вимогами, викладеними в Додатку 2 тендерної документації; - в порушення вимог п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасником не надано інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. На підставі наведеного, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. Лист-погодження з вимогами, викладеними в Додатку 2 тендерної документації. 2. Інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32402975 |
---|---|
Поштова адреса | 01033, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ШОТА РУСТАВЕЛІ, будинок 33-Б, Н/П №27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Іванов |
Телефон | +380993440183 |
Ел. пошта | oleksandrivanov458@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-22 17:47:00
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-23 17:47:00
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю не надано оригінал чи копію протоколу установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копію рішення засновника та наказ (копію наказу/витяга з наказу)/ розпорядження (копії розпорядження/ витяга з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду, або інший (інші) документ (документи), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження відповідної службової (посадової) особи учасника; - а також згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів товариства, така угода повинна обов’язково бути узгоджена загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Вартість чистих активів визначається відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Учасником (товариством з обмеженою відповідальністю) не надано у складі пропозиції протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. У разі, якщо сума угоди менше 50% чистих активів товариства, учасник має надати довідку в довільній формі з зазначенням даної інформації та надати копію балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу/копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі На підставі наведеного, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. оригінал чи копію протоколу установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копію рішення засновника та наказ (копію наказу/витяга з наказу)/ розпорядження (копії розпорядження/ витяга з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду, або інший (інші) документ (документи), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження відповідної службової (посадової) особи учасника; 2. Протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. У разі, якщо сума угоди менше 50% чистих активів товариства, учасник має надати довідку в довільній формі з зазначенням даної інформації та надати копію балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу/копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44988892 |
---|---|
Поштова адреса | 61001, Україна, Харківська область, місто Харків, пр.Гагаріна, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Катерина Косінова |
Телефон | +380675757795 |
Ел. пошта | astorika.trade@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 360 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП "Харківські теплові мережі" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31557119 |
Поштова адреса | 61037, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Ім'я |
Анна Пивоварова |
Телефон | +380577588535 |
Ел. пошта | pyvovarova.a.y@hts.kh.ua |