На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
710 955.77 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: 14810000-2 Абразивні вироби
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-03-005401-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 9 травня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 14 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 15:30 |
Очікувана вартість закупівлі | 603 974.25 UAH без ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 019.87 UAH без ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Алмазні круги, надфіль, бруски, головка742 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14810000-2, Абразивні вироби |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30785065 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ткаченко Микола |
Телефон | 380503847918 |
Ел. пошта | CAKO3TOV@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-05-21 11:27:07
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-22 11:27:07
Опис
Шановний учаснику, ТОВ «САКО» За результатами конкурсу № UA-2024-05-03-005401-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2024-05-03-005401-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Алмазний інструмент різний» Лот №1 – Алмазні круги, надфіль, бруски, головка 1. Невідповідність Відсутні документи відповідно до статусу учасника Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 5: «Учасник надає наступні документи відповідно до свого статусу: 1) для юридичних осіб-резидентів: - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство). 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - виписка з торговельного або іншого реєстру, яка підтверджує реєстрацію потенційного ділового партнера у відповідній країні; - документ, що містить інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) такої юридичної особи, якщо така інформація не зазначена у виписці з торгівельного або іншого реєстру; 3) для фізичних осіб-підприємців: - витяг з ЄДР; 4) для фізичних осіб: - довідка з реєстраційним номером облікової картки платника податків; - документ, що підтверджує особу (паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання, закордонний паспорт);» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com
Очікувана вартість закупівлі | 106 981.52 UAH без ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 534.91 UAH без ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Олівці алмазні, голки, паста алмазна, головки.177 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14810000-2, Абразивні вироби |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30452961 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 21036, г.Винница, ул.Максимовича, 12-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мельничук Лолітта Вікторівна |
Телефон | 380977480273 |
Ел. пошта | instrument1servis@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-21 11:33:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-22 11:33:25
Опис
Шановний учаснику, ПП «Інстумент-сервіс» За результатами конкурсу № UA-2024-05-03-005401-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2024-05-03-005401-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Алмазний інструмент різний» Лот №2 – Олівці алмазні, голки, паста алмазна, головки. 1. Невідповідність Відсутність документального підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Відповідно до Додатку 1, пункту 7: «На підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) на суму не менше 50 % від вартості поданої пропозиції учасник повинен надати: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 Конкурсної документації; 2) якщо Учасник є юридичною особою – нерезидентом: ˗ довідка у довільній формі згідно законодавством країни виробника. 3) якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи) на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, а також запитуваною інформацією в довільній формі.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасником було надано фінансову звітність за 2024 рік. На виконання кваліфікаційного критерію учасник повинен надати підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) на суму не менше 50 % від вартості поданої пропозиції учасник повинен надати: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 Конкурсної документації; Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Марина Володимирівна |
Телефон | 380952500291 |
Ел. пошта | tender133.1@ukroboronprom.com |