На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
40 000.00 UAH
Замовник
Центр комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю Солом'янського району міста Києва
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Документацію спрощеної закупівлі розроблено відповідно до Наказу ДП «Прозоро» від 20.10.2022 № 25 з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 зі змінами (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі-Особливості) та інших нормативно-правових актів України щодо вдосконалення публічних закупівель. Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-06-002464-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 травня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 травня, 11:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 40 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 травня, 13:45 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 400.00 UAH з ПДВ |
---|
Папір для друку180 пачка Адреса поставки: 03061, Україна, Київська область, Київ, вул. Августина Волошина, буд. 2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3620905632 |
---|---|
Поштова адреса | 50042, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Покровська, будинок 17 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Андрій Навроцький |
Телефон | +380950212461 |
Ел. пошта | navrotskyy19@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | corptender2@ukrpap.com.ua |
Вартість товару включає в себе сплату податків і зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат Учасника, пов’язаних з пакуванням, маркування, доставкою та розвантаженням Товару. Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Учасника на підставі видаткових накладних, протягом 20 (двадцяти) робочих днів, після їх підписання Сторонами. Днем оплати поставленого Учасником Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник, як бюджетна неприбуткова установа, зобов’язується провести оплату поставлених товарів протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування на його рахунок та згідно Порядку виконання повноважень державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 (зі змінами). При цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Бюджетне зобов’язання Замовника щодо сплати коштів (здійснення платежів) за цим Договором виникає у разі наявності та в межах відповідного бюджетного асигнування. Сплата коштів (здійснення платежів) за цим Договором буде здійснюватися Замовником тільки у разі, якщо у Замовника відсутня прострочена заборгованість із заробітної плати (грошового забезпечення), а також за спожиті комунальні послуги та енергоносії. В разі наявності таких причин штрафні санкції до Замовника при несплаті ним Учаснику коштів не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Центр комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю Солом'янського району міста Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38577655 |
Поштова адреса | 03061, Україна, Київська область, Київ, вул. Августина Волошина, буд. 2 |
Ім'я |
Бичкова Ганна Василівна |
Телефон | 380502539126 |
Ел. пошта | assung93742@gmail.com |