На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
370 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-07-003591-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 травня, 19:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 17:21 |
Очікувана вартість закупівлі | 370 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 травня, 15:34 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 850.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Металопластикові вікна 1800х110017 штука Адреса поставки: 84122, Україна, Донецька область, м.Слов'янськ, вул.Свободи,12 Строк: до 30.09.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Металопластикові вікна 1800х13003 штука Адреса поставки: 84122, Україна, Донецька область, м.Слов'янськ, вул.Свободи,12 Строк: до 30.09.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Металопластикові вікна 1800х7005 штука Адреса поставки: 84122, Україна, Донецька область, м.Слов'янськ, вул.Свободи,12 Строк: до 30.09.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Металопластикові вікна 2000х17502 штука Адреса поставки: 84122, Україна, Донецька область, м.Слов'янськ, вул.Свободи,12 Строк: до 30.09.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 44311001 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Грицаєнко Сергій Володимирович |
Телефон | 380504264536 |
Ел. пошта | tov-umb2021@ukr.net |
не буде
Час публікації: 2024-05-20 08:54:30
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-21 08:54:30
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: - Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 16 (1.2) Усі сторінки/аркуші тендерної пропозиції учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку* учасника. *Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документа або належним чином засвідченої копії документа — це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки учасника. У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документа. У разі надання оригіналу та/або нотаріально посвідченої копії документа замість нотаріально посвідченої копії та/або копії документа, що вимагались замовником, будуть вважатись належним чином виконаною вимогою щодо надання нотаріально посвідченої копії та/або копії документа. Сторінки тендерної пропозиції, які є оригіналами, що видані учаснику іншими установами, організаціями, підприємствами або посвідчені нотаріально, можуть не містити власноручного підпису уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі та відбитку печатки* учасника. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Всі сторінки тендерної пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, засвідчуються власноручним підписом уповноваженої особи учасника. Відповідальність за помилки друку у документах тендерної пропозиції несе учасник. У разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код та/або № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів. Учасник не підписав кожен документ КЕП, також усі сторінки/аркуші тендерної пропозиції не завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою* учасника. *Печатка за наявністю. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання виправленої інформації Учасником. - Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію. Учасник має надати у складі пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015.Учасником не наданоу складі пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання інформації Учасником. - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, Технічна специфікація, пункт 6. З метою дотримання вимог безпеки праці під час монтажу віконних блоків Учасник повинен надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Учасником надано файл «Декларация.pdf», в даному документі відповідність вимоги – «роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра»,- підтверджена, але даний документ не підтверджує вимогу – «демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин», в тендерній пропозиції Учасник надає довідку «122 Довідка про вид робіт підвищеної небезпеки. pdf» що Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;заміна віконних блоків не потребує наявність відповідної декларації, а тому на цей вид робіт Учасником закупівлі не надається. Учасник при підготовці тендерної пропозиції, прийшов до помилкового висновку про відсутність необхідності завантаження відповідної декларації. Предмет закупівлі окрім постачання товару, передбачає демонтаж старих віконних блоків та монтаж нових віконних блоків, ціна цих робіт включена до вартості товару. Тому вимога Замовника до наявності відповідних декларацій відноситься до всіх учасників закупівлі без виключення та є обов’язковою умовою. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання виправленої інформації Учасником. - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, Технічна специфікація, Додаток 4. Учасник у складі тендерної пропозиції надає файли «122 технічна специфікація.pdf» та «122 Додаток 4.pdf», які не відповідають змісту зміненого Додаток 4 Технічні характеристики в новій редакції зі змінами.docx від 9 трав. 09:26. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання виправленої інформації Учасником. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей у строк визначений Особливостями: -завірити Усі сторінки/аркуші тендерної пропозиції учасника, які містять інформацію,у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, підписом уповноваженої особи учасника та печатку за наявністю; - довідку або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів, не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015; - дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. - Додаток 4 Технічні характеристики в новій редакції зі змінами.docx від 9 трав. 09:26.
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 40547504 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ОЛЕГ ПОЛЯРУШ |
Телефон | 380997658283 |
Ел. пошта | senchuk.everest@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2149215924 |
---|---|
Поштова адреса | 64220, Україна, Харківська область, Балаклійський р-н, селище міського типу Андріївка, ВУЛИЦЯ ВЕТЕРИНАРНА, будинок 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Міхно Раїса |
Телефон | +380662459121 |
Ел. пошта | tender.moydom@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-24 09:35:03
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-25 09:35:03
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: - Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 15 у разі, якщо діяльність, пов’язана з предметом закупівлі, підлягає ліцензуванню або носить дозвільний характер, замовник може передбачити надання у складі тендерної пропозиції копії відповідної ліцензії/дозволу; Надати інформацію с приводу ліцензії. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання інформації Учасником. - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, Технічна специфікація пункт 3. Запропонований товар повинен відповідати технічним, якісним вимогам,установлених замовником у технічній специфікації. Для підтвердження учасник у складі пропозиції надає заповнену зі свого боку технічну специфікацію про відповідність запропонованого товару заявленим технічним, якісним вимогам. Також Учасник в складі пропозиції має надати: 1) довідку в довільній формі, в якій вказати назву виробника запропонованого товару, країну походження товару. 2) сертифікати відповідності, протоколи та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (чинні на момент розкриття тендерних пропозицій) на: - профіль ПВХ; - склопакети; - фурнітуру Відсутні протоколи на склопакети. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання інформації Учасником. - Додаток 7 відсутній в тендерній пропозиції. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання інформації Учасником.
Розрахунки проводяться за фактично поставлений товар протягом 5 календарних днів, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Слов'янська філія Державної установи "Донецький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38532001 |
Поштова адреса | 84122, Україна, Донецька область, м. Cлов'янськ, вул. Свободи, буд. 12 |
Ім'я |
Людмила Падеріна |
Телефон | +380957416762 |
Ел. пошта | paderina19762017@gmail.com |