На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9980.64 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Код послуг згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: 30192700-8 — Канцелярські товари
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-08-004254-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 травня, 22:12 |
Очікувана вартість закупівлі | 9 980.64 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 99.80 UAH з ПДВ |
---|
Оснащення для круглої печатки (для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені в Закарпатській області)24 штука Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, пл. Народна, 4 Строк: до 31.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43533405 |
---|---|
Поштова адреса | 49081, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОСПЕКТ СЛОБОЖАНСЬКИЙ, будинок 18, квартира 719 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Гарбовський |
Телефон | +380982694648 |
Ел. пошта | dnipro.intershop@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-20 17:24:14
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-21 17:24:14
Опис
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У Додатку 3 до Тендерної документації зазначена інформація про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим вимогам згідно із законодавством. Так, Учасником у складі тендерної пропозиції, зокрема, має бути надано гарантійний лист, що надання Учасником послуг не потребує та при виконанні договору не буде здійснюватися переміщення товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію усіма видами транспорту, в тому числі автомобільним, залізничним, повітряним та трубопровідним транспортом, а також лініями електропередач та гідротехнічними спорудами. Також Учасник гарантує, що його місцезнаходженням (місцем проживання) не є тимчасово окупована Російською Федерацією територія України. Учасником не надано зазначений вище гарантійний лист. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи відповідно до вимог Тендерної документації, про що зазначено вище.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43316386 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11 |
Ім'я |
Кордас Ольга |
Телефон | 380312617624 |
Ел. пошта | o.kordas@zk.minjust.gov.ua |