На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
482 183.93 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-09-010028-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 травня, 14:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 12:31 |
Очікувана вартість закупівлі | 482 183.93 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 821.84 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з поточного ремонту бетонної підлоги складу ЗМЕМ ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою: м. Запоріжжя, вул. Володимира Грищенка,251 послуга Адреса поставки: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Володимира Грищенка, 25 Строк: до 18.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45454100-5, Відновлювальні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42809204 |
---|---|
Поштова адреса | 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, 69063, Запорізька обл., місто Запоріжжя, Олександрівський район, ВУЛИЦЯ ЖУКОВСЬКОГО, будинок 36 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Хомутський Анатолій Олександрович |
Телефон | 380633020120 |
Ел. пошта | latevbud@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-31 10:35:16
Кінцевий строк для усунення: 2024-06-01 10:35:16
Опис
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.п.2.1 розділу ІІІ. «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфі-каційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОС-ТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації вимагається: «Довідка про наявність працівників від-повідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою* наведеною нижче. У До-відці повинна бути інформація про те що, усі працівники пройшли перевірку знань з охорони праці та пожежної безпеки, згідно НПАОП 0.00-4.12.05.». Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАТЕВ БУД" на-дано Довідку №2 від 26.05.2024, у якій відсутня інформація про те що, усі працівники пройшли перевірку знань з охорони праці та пожежної безпеки, згідно НПАОП 0.00-4.12.05, що не відпо-відає вимогам у цій частині Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначе-ний Особливостями: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають не-обхідні знання та досвід за формою наведеною у п.п.2.1 розділу ІІІ Додатку №1 тендерної доку-ментації, із зазначенням інформації про те що, усі працівники пройшли перевірку знань з охорони праці та пожежної безпеки, згідно НПАОП 0.00-4.12.05.
Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Розрахунки за надані послуги проводяться «Замовником» протягом 40 календарних днів після підписання сторонами Акту здачі-приймання фактично наданих послуг на підставі отриманого «Замовником» рахунка за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами Акту здачі-приймання фактично наданих послуг, - реєстрації «Виконавцем» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Виконавця» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Виконавця» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Виконавець» зобов’язаний виконати зобов’язання з надання послуг в строк та на умовах, передбачених цим Договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Розрахунки за надані послуги поводяться «Замовником» протягом 40 календарних днів після підписання сторонами Акту здачі-приймання фактично наданих послуг на підставі отриманого «Замовником» рахунка. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Виконавця» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Виконавця» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Виконавець» зобов’язаний виконати зобов’язання з надання послуг в строк та на умовах, передбачених цим Договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00130926 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Ім'я |
Дятченко Ганна Олександрівна |
Телефон | 380501005404 |
Ел. пошта | A.Djatchenko@zoe.com.ua |